PPL i WOT promują Warszawę na Lotnisku Chopina

W terminalu Lotniska Chopina pojawił się salon informacyjny, którego celem jest zachęcenie podróżnych do zwiedzania najatrakcyjniejszych miejsc w stolicy – to efekt wspólnej akcji promocyjnej Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” i Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Andrzej Klewiado, rzecznik prasowy PPL, powiedział: „Mocno stawiamy na promocję historii i kultury Warszawy, co z pewnością dostrzegają nasi pasażerowie.¬ Dzięki salonowi informacyjnemu przylatujący do Warszawy mogą już w pierwszych godzinach pobytu w Warszawie poczuć klimat miasta, dowiedzieć się, co warto zobaczyć, dokąd warto się udać. Mogą zetknąć się z historią i kulturą Warszawy już na lotnisku.
Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej, dodała: „Zależało nam na miejscu, w którym będzie można poczuć klimat miasta. Salon ma „podpowiadać” odwiedzającym, co warto zwiedzić w Warszawie a korzystanie z informacji jest niezwykle proste.”
Nowoczesny salon informacyjny, który pozwala turystom zapoznać się z ofertą miasta, znajduje się na poziomie przylotów przy wyjściu nr 2. Podróżni, którzy skorzystają z salonu informacyjnego, mogą za pomocą kodu QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały niezbędne do zwiedzania Warszawy. Atrakcyjna forma, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu.
Twórcy punktu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










