Poznaj Polskę na 4 kołach – wspólna kampania Travelist.pl i Jeep

Portal rezerwacyjny Travelist.pl oraz marka samochodów Jeep rozpoczęły wspólną kampanię „Poznaj Polskę na 4 kołach: trasy na weekend z Travelist.pl & Jeep”. Celem projektu jest promocja krótkich wyjazdów po Polsce, z naciskiem na odkrywanie różnorodnych regionów kraju. Kampania obejmuje trzy trasy dedykowane różnym grupom odbiorców: rodzinom, parom oraz grupom znajomych.
W ramach projektu trzy zespoły influencerów podróżują samochodami marki Jeep do wybranych hoteli z oferty Travelist.pl. Każda z tras prezentuje inne regiony Polski oraz lokalne atrakcje. Kampania ma na celu pokazanie możliwości organizowania krótkich, weekendowych wyjazdów oraz promocję zarówno obiektów noclegowych, jak i atrakcji turystycznych.
„Inspirowanie do podróży i poszukiwania nowych miejsc jest na stałe wpisane w DNA naszej marki. Podobnie jak wolność, przygoda i chęć stałego eksplorowania świata kojarzone są Jeepem. Dlatego postanowiliśmy połączyć siły. I poprzez działania łączące to, co w naszych markach wyjątkowe – świetne hotele i samochody pozwalające dotrzeć w najdalsze zakamarki naszego kraju – pokazać Polakom, że nie trzeba czekać na dłuższy urlop, aby dać sobie chwilę wytchnienia. Chcieliśmy wspólnie pokazać, że weekend to dobry moment na podróże po Polsce, niekoniecznie utartymi szlakami, i odkrywanie nie tylko atrakcji czy zabytków, ale i najlepszych obiektów noclegowych w naszym kraju” – powiedziała Nina Mazurek, brand and communication manager w Travelist.pl.
Pierwsza z tras prowadzi na Kaszuby. Ania Skalska-Firlej (ania.skalska.firlej) wraz z rodziną odwiedziła hotel Aubrecht Country SPA Resort, podróżując Jeepem Compass North Star. Podczas wyprawy odwiedzili m.in. Park Narodowy Bory Tucholskie, Chojnice i Chełmno.
Druga trasa prowadzi w Karkonosze, gdzie Ania Brauer (brauerania), Michał Solski (majkelso) oraz towarzyszące im osoby i pies Colby zatrzymali się w hotelu Platinum Mountain Hotel&SPA. Podróżując Jeepem Compass Overland 4xe, odwiedzili m.in. Zamek Książ, Wodospad Szklarki oraz Zakręt Śmierci.
Trzeci kierunek kampanii to nadmorska Łeba. Szczegóły tej wyprawy, w tym nazwiska influencerów, pojawią się 26 marca.
Relacje z podróży są publikowane na profilach społecznościowych uczestników kampanii oraz na oficjalnych kanałach Travelist.pl i Jeep. Rozszerzone reportaże można znaleźć w Magazynie Travelist, a dodatkowe materiały promocyjne ukazują się w mediach społecznościowych marki Jeep.
Kampanii towarzyszy konkurs „Twoja trasa na weekend z Travelist.pl & Jeep”. Szczegółowy regulamin oraz ankieta konkursowa dostępne są na stronie: https://promocje.travelist.pl/konkurs-trasa-na-weekend.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










