POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
fot. materiały prasowe
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026. Według niej rynek MICE będzie się dalej rozwijał w stronę autentycznych i uważnych doświadczeń, w których najważniejsze będą sens i wzmacnianie relacji.
W 2025 roku agencja POWER koordynowała wydarzenia dla grup liczących od 50 do 2 tys. osób w kilkunastu miastach, pokonując tysiące kilometrów i dbając o każdy szczegół. Wśród wydarzeń zrealizowanych w 2025 roku znalazły się premiery, konferencje, eventy dla branży motoryzacyjnej oraz produkcje audiowizualne wspierane sztuczną inteligencją.
Rok ten był także czasem podróży incentive, w których agencja stawiała na projektowanie doświadczeń zamiast odhaczania kolejnych punktów na mapie. Najczęściej wybierane kierunki to Dubaj i Abu Dhabi, Kapadocja i Stambuł oraz Porto. POWER realizowała również programy w Miami, Islandii, na Krecie i Sri Lance.
2025 rok był również okresem wzmacniania fundamentów organizacyjnych agencji. POWER koncentrowała się na budowaniu mocniejszych relacji w zespole, usprawnianiu procesów i zwiększaniu skupienia na uczestniku wydarzenia. Dbałość o te elementy pozwoliła zapewnić wysoki standard realizacji i jeszcze lepsze doświadczenia dla uczestników.
Z prognoz agencji na 2026 rok wynika, że rynek MICE będzie się rozwijał, a autentyczność i uważność zyskają większe znaczenie niż efekty wizualne. W nadchodzącym roku POWER planuje kontynuować strategie, które przyniosły najlepsze rezultaty w 2025 roku.
Wśród trendów, które będą kształtować rynek eventów i podróży incentive w 2026 roku, agencja wyróżnia programy oparte na popkulturze, interaktywne formaty wspierane sztuczną inteligencją, storytelling oparty na misji wydarzenia, a także autentyczne miejsca i lokalnych gospodarzy zamiast animatorów. W centrum uwagi pozostaje uważność i well-being uczestników jako integralna część programów. Gastronomia staje się lokalna i sezonowa, upominki mają sens i historię, a wydarzenia budują silniejsze społeczności i trwałe więzi.
POWIĄZANE WPISY
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty










