Ponad 100 mln gwarancji Rainbow Tours

Wartość nowej gwarancji wynosi 100 573 901, 39 złotych i jest wyższa o prawie 20 proc. od gwarancji aktualnie obowiązującej, opiewającej na kwotę 84 700 234,27 złotych, ważnej do 16 września 2014 roku .
Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa S.A. udzieliło Rainbow Tours S.A. gwarancji ubezpieczeniowej dotyczącej pokrycia kosztów powrotu klientów do kraju, a także wpłat poniesionych przez klientów za imprezę turystyczną o numerze GT 110/2014, która ma obowiązywać od 17.09.2014 do 16.09.2015
Rainbow Tours S.A. może się poszczycić jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych obowiązujących wśród polskich touroperatorów.
Beneficjentem gwarancji jest Marszałek Województwa Łódzkiego.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty











Czyli biuro z najwyższej półki – biuro jest przygotowane na to, że coś może pójść niezgodnie z planem.
Bardzo spodobało mi się wprowadzenie tychże gwarancji. I nie chodzi nawet o to, że przezorny zawsze ubezpiecznony, ale o to, że klient dostaje wybór i jeśli chce, może sobie taką gwarancję sprawić. Nie wspominając już o tym, że przy first minute te gwarancje są darmowe.
Skorzystałam już z gwarancji najniższej ceny, więc z mojej perspektywy bardzo fajnie, że wprowadzili te udogodnienia dla klientów.
Skorzystałam już z gwarancji najniższej ceny, więc z mojej perspektywy bardzo fajnie, że wprowadzili te udogodnienia dla klientów.