Polska Organizacja Turystyczna – start kampanii „Poland. More than you expected”

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła dużą kampanię promocyjną pod hasłem „Poland. More than you expected”. Celem jest promocja polskiej oferty turystycznej poprzez zaskoczenie odbiorców różnorodnością polskich atrakcji oraz bogactwem oferty, która na pierwszy rzut oka mogłaby się z Polską nie kojarzyć.
POT chce pokazać odbiorcom, że w Polsce można spotkać światowej klasy atrakcje, a nasz kraj jest kierunkiem czekającym wciąż na odkrycie.
Kampania wizerunkowa prowadzona jest na 14 rynkach zagranicznych, tj. w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia). Główne kanały mediowe to GDN, portale horyzontalne, YouTube i Facebook.
Grupą docelową są mieszkańcy wybranych rynków zagranicznych w wieku 25-45 lat korzystający z witryn o tematyce turystycznej i lifestylowej zainteresowani zwiedzaniem miast i kulinariami, przyrodą, naturą, aktywnym wypoczynkiem oraz turystyką kulturową.
Rafał Szlachta, prezes POT, powiedział: „Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Zamierzamy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Wybrana przez nas linia kreatywna jest nowoczesna, przejrzysta oraz nawiązuje do reakcji w mediach społecznościowych. Z hasłem Poland. More than you expected planujemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów.”
Spot reklamowy można obejrzeć pod tym linkiem: https://youtu.be/vIXoqdY2bcg
Kampania realizowana jest przy współpracy z Esky.pl oraz SOJERN. Spot został wyprodukowany przez agencję Pro Loko.
Działania promocyjne trwać będą w listopadzie i grudniu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty










