Polisa turystyczna jako gwarancja spokojnego urlopu – nowa kampania rankomat.pl

Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. W reklamach z udziałem ambasadora, Huberta Urbańskiego, marka podkreśla, że zakup polisy to przepis na spokojne i bezpieczne wakacje.
Rankomat.pl wchodzi w letni sezon wakacyjny z nową kampanią promującą ubezpieczenia turystyczne. Multiporównywarka skupia się na wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia. Z badania wykonanego na zlecenie rankomat.pl wynika, że to właśnie spokój i możliwość relaksu są tym, czego najbardziej poszukujemy, udając się na wakacje. 47 proc. ankietowanych wskazało na tę odpowiedź.
„Wyjeżdżając na zagraniczny urlop, chcemy zostawić za sobą codzienne troski i po prostu odpocząć. Nie myślimy o tym, że choroba lub nieszczęśliwy wypadek mogą przerwać nam wypoczynek. Dlatego w wakacyjnej kampanii przypominamy, że na urlop warto zabrać ze sobą polisę turystyczną, która chroni nas przed wysokimi kosztami pomocy medycznej poza Polską. Spokój na wakacjach nie musi być drogi. Koszt zakupu dobrej ochrony ubezpieczeniowej to często zaledwie kilka złotych dziennie. Dzięki rankomat.pl można szybko i wygodnie wybrać najlepszą dla siebie polisę podróżną spośród największej bazy towarzystw ubezpieczeniowych na rynku” – mówi Łukasz Wyrzykowski, dyrektor marketingu (CMO) w rankomat.pl.
Spot reklamowy rankomat.pl przedstawia rodzinę wybierającą kierunek letniego urlopu. Jej uwagę przykuwają takie popularne destynacje jak Chorwacja czy inne kraje basenu Morza Śródziemnego. Bohaterowie zwracają uwagę na możliwe zagrożenia, jakie mogą spotkać nas podczas urlopu – złamana noga czy konieczność wizyty z dzieckiem u stomatologa. Hubert Urbański przypomina, że wystarczy kupić polisę podróżną, by cieszyć się spokojem ducha na wakacjach i nie martwić się potencjalnie wysokimi kosztami leczenia. W przypadku złamania nogi na Wyspach Kanaryjskich może to być nawet 250 tys. zł.
„Wystarczy chwila nieuwagi, a może nam się przytrafić nieszczęśliwy wypadek wymagający hospitalizacji. W Unii Europejskiej popularną formą wsparcia jest karta EKUZ, ale zapewnia ona dostęp do pomocy medycznej w wąskim, podstawowym zakresie. Za dodatkowe usługi turyści muszą płacić z własnej kieszeni. Przy zakupie wycieczki w biurze podróży dołączone ubezpieczenie nie zawsze pokryje wszystkie koszty. Dlatego w naszych spotach przypominamy planującym letni urlop poza Polską, że warto pamiętać o zakupie odpowiedniej polisy podróżnej” – tłumaczy Michał Gołota, Head of Brand Strategy & Communication w rankomat.pl.
Kampania wakacyjna rankomat.pl składa się z 30- i 15-sekundowych spotów, które będą prezentowane od 6 czerwca w telewizji i w Internecie. Towarzyszyć im będą działania promocyjne w kanałach online, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych (OOH). Dodatkowo na stronie rankomat.pl zostanie uruchomiona sekcja informacyjna z poradami i ciekawostkami dla osób planujących letni urlop za granicą. Działania reklamowe uzupełni specjalna promocja dla klientów, która wkrótce pojawi się na stronie internetowej porównywarki.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










