Pleasant Holidays wprowadza Polskę do swojej oferty
Dzięki staraniom Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago wycieczki do Polski zostały dodane do katalogu jednego z największych touroperatorów w Stanach Zjednoczonych. Pleasant Holidays proponuje obecnie zakwaterowanie w 30 hotelach, w tym takich sieci jak Hilton, Marriott i Holiday Inn, a także między innymi przeloty, transfery, prywatne wycieczki w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.
W ofercie touroperatora znajduje się m.in. zwiedzanie pokrzyżackiego zamku w Malborku, szlaki związane z dziedzictwem chrześcijańskim oraz żydowskim, czy zwiedzanie warszawskiej Pragi z degustacją w Muzeum Polskiej Wódki. Sprzedaż na 2024 rok i 2025 właśnie się zaczyna.
„Marka Pleasant Holidays oraz Journese z przyjemnością wprowadziły ofertę wakacyjną w Polsce, obejmującą hotele światowych marek, takich jak Hilton, Marriott i Holiday Inn” – mówi Jack E. Richards, prezes i dyrektor generalny Pleasant Holidays.
Działający od 1959 roku touroperator oferuje pakiety wakacyjne, loty, hotele, rejsy, wynajem samochodów, ubezpieczenie podróży i powiązane usługi turystyczne do najpopularniejszych miejsc na świecie, w tym do Afryki, Azji, Ameryki Środkowej i Południowej, Meksyku, Europy, na Karaiby i Hawaje, Bliski Wschód, w rejon Południowego Pacyfiku (Wyspy Cooka, Fidżi i Tahiti) oraz wakacyjne rejsy. Portfolio marek turystycznych firmy obejmuje: Pleasant Holidays, Journese, Pleasant Activity i Air By Pleasant.
Journese to luksusowa marka Pleasant Holidays kusząca spersonalizowanymi cztero- i pięciogwiazdkowymi podróżami po całym świecie. Obsługując wymagających urlopowiczów od 1977 roku Journese zapewnia doradcom turystycznym i wczasowiczom doskonałą obsługę butikową, wiedzę ekspercką, najlepsze kurorty oraz opcje luksusowego wynajmu wakacyjnego.
Siedziba Pleasant Holidays znajduje się w Westlake Village w Kalifornii, a biura regionalne w San Diego i Honolulu z zespołem liczącym ponad 400 pracowników.
8 maja w Pleasant Holidays oraz Journese odbędzie się wprowadzające webinarium dla doradców turystycznych z Bartoszem Szajdą, dyrektorem Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Chicago.
„Mamy powody do zadowolenia, Amerykanie piszą i czytają o Polsce niemal wyłącznie pozytywne rzeczy i to przekłada się na coraz większy ruch turystyczny do Polski. Amerykańscy goście najczęściej nie mają specjalnych wymagań i rzadko narzekają. Najważniejsze są dla nich: czystość i wygoda w hotelach, fenomenalna kuchnia oraz umiarkowana cena. To właśnie i wiele więcej znajdują i chwalą w Polsce” – mówi Bartosz Szajda.
Jak podaje Główny Urząd Statystyczny, w 2023 roku z polskiej bazy noclegowej skorzystało 472 tys. turystów z USA. To o 19 proc. więcej niż w 2022 roku i o 26 proc. więcej niż przed pandemią – w 2019. Tym samym, Amerykanie stali się czwartą, po Niemcach, Ukraińcach i Brytyjczykach, najczęściej korzystającą z polskiej bazy noclegowej nacją. Turystów ze Stanów Zjednoczonych było w 2023 roku w Polsce więcej niż z rynków takich jak Włochy, Francja czy Holandia.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










