PKP Intercity – nowy bilet internetowy

PKP Intercity zaprezentowało właśnie nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
PKP Intercity uwzględniło sugestie klientów i przygotowało bilet, który w czytelny sposób przedstawia wszystkie informacje dotyczące podróży. Szata graficzna biletu została uproszczona – w nowym projekcie wprowadzono: podział na sekcje ze zgrupowanymi informacjami o podróży, pogrubione kluczowe dane dotyczące przejazdu, dzięki którym pasażer łatwiej znajdzie na stacji interesujący go pociąg, a także czytelną tabelę z godzinami odjazdu i przyjazdu. Na bilecie w miejscu kilku kodów QR, znalazł się teraz jeden, który sprawi, że szybciej i sprawniej zeskanuje go drużyna konduktorska. Co więcej ułożenie treści umożliwia nawet 3-krotne złożenie arkusza, nie powodując zagięcia kodu kontrolnego.
Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity S.A., powiedział: „Od lat podróżni coraz chętniej kupują bilety przez Internet. Dlatego stale pracujemy nad rozwojem tego kanału sprzedaży, tak aby odpowiadał na ich potrzeby. Zależy nam na wprowadzaniu rozwiązań, które nie tylko ułatwią pasażerom podróż, ale będą też usprawnieniem pracy drużyn konduktorskich na pokładzie pociągu.”
W kolejnym kroku spółka będzie zajmowała się ujednoliceniem graficznym biletów z terminali kasowych, konduktorskich i z biletomatów. Jednocześnie we współpracy z innymi przewoźnikami w ramach Międzynarodowego Związku Kolei (UIC), trwają również prace nad projektem uniwersalnego biletu dla krajów członkowskich.
PKP Intercity chce szerzyć wśród pasażerów świadomość oddziaływania poszczególnych środków transportu na środowisko. Pierwszym etapem było wprowadzenie na początku czerwca w systemie e-IC, na etapie wyboru połączenia, informacji nt. śladu węglowego, jaki pozostawi ich podróż pociągiem oraz tego, o ile bardziej ekologiczna będzie ona od przejazdu samochodem lub lotu samolotem. Kolejnym krokiem było umieszczenie tej informacji w nowej elektronicznej wersji biletu.
Będzie nowy system sprzedaży w PKP – spełni oczekiwania agentów i światowe standardy
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2025
Polskie Linie Lotnicze LOT połączą Warszawę z Bangkokiem
Polskie Linie Lotnicze LOT poszerzają swoją siatkę połączeń dalekodystansowych o nową…
0 Komentarzy3 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty










