OSAT zaprezentował agentom egzotyczną ofertę Mauritiusa
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych (OSAT) wraz z Mauritius Tourism (MTPA) zorganizowało podróż dla 16 najlepszych agentów turystycznych na Mauritius. Celem wizyty było nie tylko zapoznanie się z atrakcjami tej egzotycznej wyspy, ale także wzmocnienie współpracy z MTPA, co ma przynieść korzyści zarówno agentom, jak i ich klientom.
Program wyjazdu był bardzo zróżnicowany. Uczestnicy mieli okazję doświadczyć całodniowego rejsu katamaranem, który pozwolił im podziwiać widoki wyspy z morza, a także odwiedzić znane atrakcje, takie jak Ziemia 7 kolorów w Chamarel oraz Vallée des Couleurs, gdzie czekał na nich zjazd tyrolką.
„Podjęliśmy współpracę z MTPA w ramach której zorganizowaliśmy fam-trip dla członków OSAT. Wyjazd ten poprzedzony był staranną selekcją uczestników wśród naszych członków, którzy wzięli udział w konkursie. Trwał on trzy tygodnie i polegał na promowaniu Mauritius w mediach społecznościowych. W rywalizacji uczestniczyło kilkadziesiąt biur podróży” – mówi Marcin Wujec, prezes zarządu OSAT.
Agenci mieli również możliwość odwiedzenia historycznych miejsc, jak fabryka cukru oraz wytwórnia rumu, co wzbogaciło ich wiedzę o lokalnej kulturze i tradycjach.
W czasie pobytu uczestnicy zwiedzili najlepsze hotele renomowanych sieci w tym Beachcomber czy Constance. Doświadczenia pozwoliły agentom na bezpośrednie przetestowanie standardów obsługi, jakości oferowanych usług oraz kulinarnej oferty.
„Można wysłać influencerów, ale też warto, by to właśnie doświadczeni agenci turystyczni jako eksperci, pokazywali, jak wyglądają takie miejsca. Dla nas wszystkich ważne jest, aby agenci stawali się takimi ekspertami turystycznymi, którzy autentycznie i fachowo opowiadają o danym miejscu, a takie działania pozwalają im właśnie na zdobycie tego doświadczenia” – dodaje Marcin Wujec.
Wyjazd okazał się nie tylko udany, ale także inspirujący. Agenci zdobyli wiedzę, którą będą mogli wykorzystać w promocji Mauritius jako wymarzonego miejsca na wakacje. Połączenie pasji do podróży z profesjonalnym wsparciem OSAT oraz MTPA otwiera nowe możliwości w branży turystycznej.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










