Oferta NDC PLL LOT udostępniona globalnie przez Sabre
Sabre Corporation, dostawca oprogramowania i technologii w branży turystycznej oraz Polskie Linie Lotnicze LOT rozszerzają swoją współpracę. W jej ramach, oferta NDC przewoźnika zostaje udostępniona na całym świecie za pośrednictwem globalnego systemu dystrybucji (GDS) Sabre.
Technologia NDC umożliwi agentom przedstawianie pasażerom ofert nie tylko najbardziej konkurencyjnych, ale także spersonalizowanych pod kątem ich oczekiwań. Rezerwacja ofert NDC odbywać się będzie za pośrednictwem interfejsów API Sabre Offer and Order – agencyjnej platformy rezerwacyjnej Sabre Red 360 oraz systemu rezerwacyjnego online GetThere od Sabre.
Dzięki współpracy z Sabre, wraz z rozpoczęciem dystrybucji oferty przez NDC, Polskie Linie Lotnicze LOT dołączają do grona szesnastu linii lotniczych, korzystających z NDC na ponad 150 rynkach.
„Polskie Linie Lotnicze LOT, od chwili powstania prawie 100 lat temu, są perspektywicznym oraz innowacyjnym przewoźnikiem i cieszymy się, że możemy być częścią ich przygody z NDC. NDC umożliwia liniom lotniczym pozyskanie nowych źródeł przychodów i oferowanie podróżnym jeszcze większej jakości usług. W Sabre stawiamy sobie za cel udostępnienie tych treści na szeroką skalę w kanale pośrednim, jednocześnie chroniąc kompleksowe procedury i wydajność operacyjną, tak ważne z perspektywy biur podróży” – powiedziała Kathy Morgan, Wiceprezes ds. Zarządzania Produktami – Distribution Experiences, Sabre Travel Solutions.
Szersze dotarcie z ofertą
Polskie Linie Lotnicze LOT niedawno ogłosiły strategię na lata 2024 – 2028, która zakłada m.in. rozbudowę floty do 110 samolotów, uruchomienie blisko 20 nowych połączeń, zwiększenie liczby pasażerów o 70 proc. oraz intensyfikację działań środowiskowych i społecznych. Kolejnym kluczowym celem strategii jest poprawa jakości usług i zadowolenia pasażerów. NDC pozwala na udostępnienie najkorzystniejszej, spersonalizowanej oferty i szerokiej gamy usług dodatkowych, przedstawionych za pomocą bogatych treści wizualnych.
„Najbliższe pięć lat przyniesie nam zarówno ciekawe, jak i wymagające wyzwania. Stawiamy sobie ambitne cele, a NDC odgrywa kluczową rolę w realizowaniu naszej strategii. NDC dostarcza rozwiązania najwyższej jakości oraz zaawansowane narzędzia do zarządzania ofertą. Głęboko wierzę, że nasza współpraca z Sabre pozwoli nam szerzej dotrzeć z ofertą Polskich Linii Lotniczych LOT, a także podniesie jej konkurencyjność” – mówi Marta Wiśniewska, Dyrektor Biura Sprzedaży Agencyjnej w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
POWIĄZANE WPISY
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty
7 sierpnia 2025
Lipiec kolejnym udanym miesiącem dla Lotniska Zielona Góra-Babimost
W lipcu 2025 roku Lotnisko Zielona Góra-Babimost obsłużyło 10 628 pasażerów. Choć to…
0 Komentarzy1 Minuty
5 sierpnia 2025
Ryanair z rekordową liczbą pasażerów w lipcu 2025
Ryanair odnotował najwyższy miesięczny wynik przewozowy w historii działalności,…
0 Komentarzy1 Minuty
4 sierpnia 2025
Wizz Air uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Agadiru
Wizz Air ogłosił uruchomienie nowego połączenia z Lotniska Chopina w Warszawie do Agadiru…
0 Komentarzy1 Minuty
1 sierpnia 2025
Ryanair uruchamia sierpniową ofertę Prime Member
Ryanair zapowiedział kolejną odsłonę swojej oferty skierowanej do członków programu…
0 Komentarzy1 Minuty
18 sierpnia 2025
Najbezpieczniejsze tanie linie lotnicze – raport AirAdvisor 2025
AirAdvisor opublikował raport „Global Safety Rankings 2025”, w którym przedstawiono 20…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Nowy system na paryskim lotnisku CDG usprawni przesiadki
Linie lotnicze Air France oraz właściciel lotniska Roissy-Charles de Gaulle (CDG), Groupe…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
PKP Intercity wprowadza apteczki dla zwierząt w Pendolino
PKP Intercity we współpracy z Atelier Wartości, podmiotem ekonomii społecznej z…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów w 2025 roku
Od stycznia do lipca 2025 roku Lotnisko Warszawa-Radom obsłużyło ponad 50 tys. pasażerów.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
Wizz Air wdraża nowoczesne technologie pokładowe
Linia lotnicza Wizz Air wprowadza do swoich samolotów rozwiązania mające na celu…
0 Komentarzy2 Minuty