Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks

Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt #iamAUT, który zachęca do cyfrowego detoksu podczas wakacji w Austrii. Kampania, rozpoczęta na początku czerwca, oferuje influencerom prawdziwą przerwę od mediów społecznościowych, podczas której ich profile są zarządzane przez lokalnych AUTfluencerów, którzy prezentują autentyczny austriacki styl życia. Projekt otwiera swoje drzwi również dla polskich influencerów.
W pierwszych etapach projektu międzynarodowi influencerzy zostali zaproszeni do Austrii na urlop wolny od mediów społecznościowych. Influencerzy spędzili wakacje offline w czterech różnych regionach Austrii – w Salzburgu, Schladming, Salzkammergut i Seefeld.
Ich konta były prowadzone przez lokalnych mieszkańców, którzy zapewniali autentyczne wglądy w życie codzienne i kulturę Austrii. Dzięki temu kraj ten został przedstawiony jako idealne miejsce na cyfrową przerwę. Inicjatywa rozpoczęła się od niemieckiej influencerki xLaeta w Salzburgu, następnie włoskiej influencerki Giulii Lamarca w Schladming, Poliny Burashnikovej z Holandii w Seefeld w Tyrolu oraz Jitki Novackovej z Czech nad Traunsee. Austriaccy AUTfluencerzy przejęli ich kanały i przybliżyli milionom obserwujących prawdziwą Austrię.
„Inicjatywa #iamAUT ma na celu zwrócenie uwagi na istotny problem społeczny, jakim jest presja mediów społecznościowych. Wiele osób jest przytłoczonych i potrzebuje pilnie przerwy od tego. Chcieliśmy także przedstawić różnorodne regiony Austrii jako idealne miejsca na całkowity wypoczynek, co nasi AUTfluencerzy osiągnęli w niezwykle autentyczny i zabawny sposób” – mówi Sandra Stichauner, CMO Österreich Werbung.
Trzeci etap projektu: AUTfluencer Service dla polskich influencerów
Usługa AUTfluencer Service jest również skierowana do influencerów z Polski oraz tych, którzy prowadzą swoje media społecznościowe w języku polskim. Dzięki temu influencerzy mogą zgłaszać się do końca lipca na wakacje offline, a w tym czasie ich kanały będą zarządzane przez autentycznych austriackich AUTfluencerów. Dotychczas zgłosiło się już ponad 100 influencerów z 15 krajów (w tym kilkunastu z Polski) z łączną liczbą ponad 2,3 mln obserwujących.
Wyniki i zainteresowanie
Do tej pory treści stworzone w ramach kampanii #iamAUT osiągnęły ponad 25 mln wyświetleń na kanałach influencerów oraz kanałach Österreich Werbung. To dowodzi, jak istotny i aktualny jest temat prawdziwej przerwy od mediów społecznościowych.
Jak się zgłosić?
Influencerzy z Polski mogą zgłaszać się na offline’owe wakacje w ramach inicjatywy #iamAUT do końca lipca. Wszystkie informacje dotyczące udziału są dostępne na stronie.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










