Od Japonii po Kubę. 80 wystawców na międzynarodowym workshopie ALLinTOO
fot. Asia Wiśniewska Fotografie
Międzynarodowy Workshop Turystyczny ALLinTOO rozwija się dynamicznie, zdobywając coraz większą popularność na polskim rynku turystycznym. Inicjatywa przyciąga rosnącą liczbę uczestników, wśród których są zarówno wystawcy, jak i kupujący. Zauważalny jest także wzrost liczby firm turystycznych, które regularnie biorą udział w wydarzeniu, co świadczy o jego rosnącym znaczeniu i wartości w branży.
Wydarzenie odbyło się w czterogwiazdkowym, eleganckim hotelu Diament Arsenal Palace Katowice/Chorzów, którego wnętrza i atmosfera nawiązują do epoki napoleońskiej. Wydarzenie otworzyli Michał Domański – właściciel magazynu „All Inclusive” i marki ALL Events & PR oraz Zuzanna Sprycha – prezeska TOO. Z gośćmi przywitali się również partnerzy strategiczni: Martin Pavlik, przedstawiciel Slovakia Travel na Polskę, Gabor Somogyi, prezes SAAKP oraz Agnieszka Sikorska, dyrektor Śląskiej Organizacji Turystycznej.
fot. Asia Wiśniewska Fotografie
Krajem partnerskim tegorocznej edycji ALLinTOO była Słowacja, która zaprezentowała 17 wystawców. Główny tematem przewodnim wydarzenia brzmiał „Woda – Zdrowie, Rozrywka i Relaks”. Regionem partnerskim było Śląskie, dzięki współpracy ze Śląską Organizacją Turystyczną, która zorganizowała program po zakończeniu części biznesowej i spotkań B2B. Nowością tej edycji było również „Meet Hiszpania” Roadshow, które stanowiło okazję do spotkania 11 wystawców z Hiszpanii.
ALLinTOO – 80 wystawców z całego świata
ALLinTOO gościło blisko 80 wystawców z różnych zakątków świata. Obecne były kraje takie jak Kuba, Dominikana, Japonia, Korea Południowa, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Oman, Tajlandia, Egipt, Grecja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Bułgaria, Czechy, Szwecja, Finlandia, Litwa, a także Polska. W wydarzeniu wzięło udział 120 touroperatorów z Polski oraz krajów takich jak Czechy, Węgry, Słowacja i Szwajcaria.
W trakcie rozmów przy stolikach B2B, uczestnicy nawiązywali kontakty biznesowe, które mogą zaowocować przyszłą współpracą. Po intensywnym dniu rozmów, uczestnicy wzięli udział w wieczornej imprezie, gdzie Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” zachwycił publiczność repertuarem. Wieczór uświetniło losowanie ponad 50 fantastycznych nagród oraz energetyczna zabawa na parkiecie z DJ Kuba Skalmierski.
fot. Asia Wiśniewska Fotografie
W drugiej części wydarzenia goście zwiedzili Kopalnię Guido, a po nim skosztowali śląskich smaków z food trucka przygotowanych przez Śląską Organizację Turystyczną.
VIII edycja ALLinTOO odbędzie się w Poznaniu w dniach 22-23 października 2025 roku w Novotel Poznań Centrum.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










