O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i skuteczniej wpływać na ich wybory. Na nadchodzącym XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie, dr Adam Zemełka podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem prezentując praktyczne zastosowania neuromarketingu w biznesie.
Neuromarketing to dynamicznie rozwijająca się dziedzina, która łączy psychologię, neurobiologię i marketing. Jego celem jest zrozumienie, w jaki sposób konsumenci podejmują decyzje oraz co kieruje ich wyborami. Dzięki neuromarketingowi firmy mogą skuteczniej docierać do swoich klientów, budować z nimi emocjonalne więzi i wzmacniać lojalność wobec marki.
Branża turystyczna również może zyskać na wykorzystaniu neuromarketingu. Poprzez analizę zachowań konsumentów podczas planowania podróży, firmy turystyczne mogą lepiej dostosować swoje oferty do ich oczekiwań. Neuromarketing może pomóc w tworzeniu atrakcyjniejszych kampanii promujących destynacje, a także w projektowaniu bardziej angażujących stron internetowych, które zachęcą do rezerwacji wycieczek.
Ekspertem w dziedzinie neuromarketingu, z którym porozmawiamy w trakcie XV Forum Promocji Turystycznej jest dr Adam Zemełka, który od kilkunastu lat pracuje jako wykładowca na uczelniach w Poznaniu (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet WSB Merito) oraz w Warszawie (Collegium Civitas, Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna). Specjalizuje się w psychologii społecznej oraz neuromarketingu i neuronauce stosowanej w obszarze biznesu, edukacji i terapii, prowadząc z tego zakresu warsztaty, szkolenia i prelekcje.
XV Forum Promocji Turystycznej
Już 29 października 2024 r. w prestiżowym Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum Promocji Turystycznej. Jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży turystycznej, na którym eksperci z całej Polski będą mieli okazję dyskutować na temat nowoczesnych technologii, promocji destynacji oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą turystyczną.
Jak wziąć udział?
Aby wziąć udział w XV Forum Promocji Turystycznej, należy zarejestrować się poprzez stronę internetową wydarzenia. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, warto dokonać rejestracji z wyprzedzeniem.
Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
3 grudnia 2025
Mazowieckie city breaks – odkryj Radom, Płock, Siedlce i Żyrardów
Jesień i zima to idealny moment, aby spojrzeć na Mazowsze z innej, mniej oczywistej…
0 Komentarzy8 Minuty
28 listopada 2025
Magdalena Krucz rekomendowana na prezeskę POT
Proces wyboru nowego prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej wciąż trwa, a branża…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Niemcy częściej wybierają Polskę. Dane DRV wskazują na wyraźny wzrost zainteresowania
Niemieccy turyści coraz częściej wybierają Polskę jako cel podróży. Dane Deutscher…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Opole zapowiada świąteczny jarmark i nowe atrakcje
Tegoroczny Jarmark Bożonarodzeniowy w Opolu wystartuje 28 listopada i potrwa do 23…
0 Komentarzy1 Minuty
25 listopada 2025
Kasina Ski&Bike otwiera sezon narciarski
Kasina Ski&Bike jako pierwszy ośrodek Grupy Pingwina rozpoczęła sezon narciarski,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dolnośląska Organizacja Turystyczna prezentuje nowy spot – Dolny Śląsk Travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zaprezentowała nowy spot promocyjny „Dolny Śląsk…
0 Komentarzy2 Minuty










