O tym, jak skutecznie organizować wyjazdy studyjne dla influencerów porozmawiamy podczas XVII Forum Promocji Turystycznej

Organizacja wyjazdów studyjnych dla influencerów może znacząco wspierać promocję regionów i marek turystycznych, ale źle zaplanowane wydarzenie często prowadzi do marnotrawstwa budżetu. Jak przygotować wyjazd, który faktycznie przyniesie efekt promocyjny i zwiększy zasięg w mediach społecznościowych? O tym będą rozmawiać eksperci podczas XVII Forum Promocji Turystycznej, 13 października 2025 roku w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon, dzieląc się praktycznymi wskazówkami i doświadczeniem z branży.

Wyjazdy studyjne dla influencerów w Polsce zyskują na popularności i coraz częściej przybierają zróżnicowane formy. Starannie zaplanowane podróże pozwalają nie tylko zaprezentować atrakcje regionu, ale również opowiedzieć jego historię i wzmocnić wizerunek marki turystycznej. Kluczowym wyzwaniem jest przygotowanie programów, które zainteresują twórców treści, zapewnią autentyczne doświadczenia i efektywnie wykorzystają budżet.

W trakcie XVII Forum Promocji Turystycznej eksperci podzielą się praktycznymi wskazówkami, jak organizować wyjazdy studyjne i mierzyć efekty działań promocyjnych. W centrum uwagi znajdzie się rozmowa z ekspertami zatytułowana: „Jeśli robić, to dobrze. Jak nie zmarnować pieniędzy na zorganizowanie podróży studyjnej dla influencerów?”. Wezmą w niej udział znani specjaliści z branży turystycznej:

  • Małgorzata Girek, autorka bloga podróżniczego Voyagerka,
  • Agnieszka Kuźma-Filipek, założycielka Agencji Lawenda Public Relations,
  • Jan Bośnović, dyrektor sprzedaży Tatry Mountain Resorts,
  • Rafał Szmytke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Współorganizatorem wydarzenia jest Województwo Małopolskie. Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia dostępne są na stronie: forumpromocjiturystycznej.pl. Forum Promocji Turystycznej to doskonała okazja do zdobycia wiedzy, nawiązania nowych relacji biznesowych i wymiany doświadczeń z ekspertami. Zachęcamy do rejestracji i udziału w wydarzeniu.