Nowe narzędzie dla linii lotniczych

Criteo, firma zajmująca się marketingiem efektywnościowym oraz Vayant Travel Technologies, dostawca innowacyjnych sposobów wyszukiwania, wyceniania i sprzedaży połączeń lotniczych, ogłosiły dziś współpracę, dzięki której cyfrowe reklamy Criteo będą prezentować ceny połączeń lotniczych w czasie rzeczywistym.
Linie lotnicze będą mogły przedstawiać podróżnym spersonalizowane reklamy, zawierające najkorzystniejsze ceny biletów. To ważne, bo 92 procent konsumentów uważa właśnie cenę za najważniejsze kryterium w podejmowaniu decyzji kupna biletu lotniczego. Partnerstwo Criteo / Vayant Travel Technologies zostało zawiązane w odpowiedzi na potrzeby Lufthansy, która chciała prezentować swoim klientom adekwatne reklamy.
Eric Eichmann , prezes i dyrektor operacyjny w Criteo, powiedział: „Wykorzystanie danych z platformy Vayant umożliwi prezentację spersonalizowanych reklam wyświetlających konsumentom najlepsze ceny w czasie rzeczywistym. Reklamy są wyświetlane na każdym urządzeniu czy punkcie kontaktu – na monitorze, urządzeniu mobilnym, w aplikacji, poczcie elektronicznej. Niewiele linii lotniczych korzysta z takiego rozwiązania w swoich działaniach marketingowych, dlatego cieszymy się, że partnerstwo z Vayant otworzyło takie możliwości.”
Integracja rozwiązania FastSearch od Vayant, które wyświetla aktualne wyniki wyszukiwania połączeń lotniczych, pozwoli liniom na znaczące zwiększenie sprzedaży. Jako lider w branży lotniczej, Lufthansa jest pierwszą linią lotniczą, która w swoich działaniach marketingowych wykorzystała spersonalizowane reklamy, zawierające najbardziej atrakcyjne ceny biletów. Wstępne wyniki wskazują na ponad 100-procentowy wzrost współczynnika konwersji.
Sebastian Riedle , dyrektor globalnej sprzedaży online i usług mobilnych w Lufthansa German Airlines, skomentował: „Lufthansa pragnie zapewnić podróżnym najlepsze wrażenia, zarówno online jak i w powietrzu. Ta współpraca pozwala na poprawę doświadczenia zakupowego naszych klientów. Potencjalni podróżni są bardziej świadomi konkurencyjnych taryf na intersujących ich trasach. W rezultacie obserwujemy znaczny wzrost ruchu na naszej stronie.”
Eric Dumas, dyrektor generalny Vayant, dodał: „Łącząc kompetencje Vayant w wyszukiwaniu i wycenie połączeń, z technologią marketingu efektywnościowego Criteo, otworzyliśmy nowe drzwi dyrektorom marketingu linii lotniczych. Wdrożenie nowego rozwiązania przebiegło sprawnie i nie wymagało dużego wysiłku ze strony linii lotniczej. Efekty przyszły natychmiastowo w postaci pozytywnego wpływu na sprzedaż biletów on-line. „
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









