Nowa współpraca Ryanaira z Booking Holdings ułatwi podróże po Europie

fot. Ryanair

Ryanair nawiązał strategiczną współpracę z Booking Holdings, właścicielem takich marek jak Booking.com, Kayak, Priceline i Agoda. Dzięki nowej umowie, klienci tych platform będą mogli rezerwować loty Ryanaira na ponad 235 trasach z pełną przejrzystością cen i bez konieczności dodatkowej weryfikacji konta.

Dzięki tej współpracy, klienci dokonujący rezerwacji za pośrednictwem marek należących do Booking Holdings uzyskają teraz dostęp do lotów Ryanaira na ponad 235 trasach, z pełną przejrzystością cen. Umowa ta zapewni również, że klienci, którzy zarezerwują loty Ryanaira przez Booking.com, Kayak, Priceline i Agoda, będą mieli dostęp do swojego konta myRyanair bez konieczności przechodzenia weryfikacji klienta, co gwarantuje, że otrzymają niezbędne informacje dotyczące lotu bezpośrednio.

Jest to dobra wiadomość dla podróżnych w całej Europie, ponieważ Booking Holdings dołącza do listy „zatwierdzonych partnerów OTA” Ryanaira, w tym loveholidays, lastminute, Travelfusion, Paxport, Kiwi, On the Beach, TUI, El Corte Ingles i Expedia. Linia lotnicza tym samym nadal demonstruje, w jaki sposób OTA i Ryanair mogą współpracować, aby chronić klientów i oferować im większy wybór w niższych cenach.

„Nowe partnerstwo z Booking Holdings to świetna wiadomość dla wszystkich klientów, którzy rezerwują lub porównują ceny na Booking.com, KAYAK, Priceline i Agoda. Dzięki tej współpracy mają gwarancję pełnej przejrzystości cen oraz będą otrzymywać wszystkie niezbędne informacje dotyczące podróży bezpośrednio od Ryanaira na swój telefon. To partnerstwo pokazuje, jak 'zatwierdzone OTA’ i Ryanair mogą współpracować, aby chronić klientów i oferować im korzyści, dając im większy wybór w niższych cenach” – powiedział Dara Brady, Chief Marketing Offier w Ryanair.

„Cieszymy się z partnerstwa z Ryanairem. Pozwoli nam ono oferować podróżnym jeszcze większy wybór i możliwości podczas rezerwowania podróży za pośrednictwem naszych platform. Partnerstwo to łączy dostęp do tanich lotów Ryanaira i jego siatki ponad 235 tras z innowacyjną, intuicyjną technologią, łatwością i elastycznością oferowaną przez nasze marki. W ten sposób potwierdzamy nasze zobowiązanie do zapewniania klientom na całym świecie niezawodnego i bezproblemowego procesu rezerwacji” – dodał Todd Henrich, wiceprezes ds. rozwoju korporacyjnego w Booking Holdings.