Neckermann reklamuje lato 2017

„Mówisz masz. Wakacje dokładnie takie jakie chcesz” – pod takim hasłem wraz z początkiem 2017 roku, Neckermann startuje z kampanią promującą letnią ofertę.
Kampania będzie prowadzona na poziomie ogólnopolskim obejmie działania w outdoorze, magazynach lifestylowych, internecie a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Jej elementem jest spot reklamowy, który będzie emitowany w social mediach, portalach internetowych oraz sieci ekranów DOOH w biurach touroperatora. Spot obejrzą także widzowie Teatru Muzycznego ROMA przed musicalem MAMMA MIA, którego Neckermann Podróże jest sponsorem.
Efe Türkel, zastępca prezesa Neckermann Podróże, powiedział: “Chcesz się bawić na wakacjach, odpocząć a może zwiedzać? Mówisz, masz, Neckermann Podróże gwarantuje wakacje dokładnie takie jak chcesz. Śmiała, nowoczesna kampania, odzwierciedla aktualne trendy konsumenckie uznając, że każdy oczekuje od wakacji czegoś innego. Jedni czasu z rodziną, inni zabawy, czy po prostu spokojnego odpoczynku. Oferta Neckermann Podróże Lato 2017 jest na tyle różnorodna, że możemy spełnić te oczekiwania.”
Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku touroperatora jako organizatora różnorodnych wakacji, ale też zwrócenie uwagi na atrakcyjne ceny wakacji, które biuro podróży prezentuje na przykładzie kluczowych kierunków: Grecji, Sycylii i Bułgarii, gdzie dzieci spędzą dwutygodniowe wakacje z przelotem już od 500 zł/os.
Spot reklamowy w ramach koncernowej kampanii grupy Thomas Cook, do której należy Neckermann Podróże, stworzyła angielska agencja kreatywna ALBION. Jego reżyserem jest
Chris Sweeney z Rogue, twórca teledysków m.in. dla Lily Allen i Lany del Rey. Spot został nakręcony we własnych hotalch brandowych Thomasa Cooka: Sunwing Alcudia i Sunprime Waterfront Palma na Majorce.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










