My Blue Riviera prezentuje ofertę dla sektora MICE

Księstwo Monako to obowiązkowy punkt programu przy luksusowych wyjazdach na Lazurowe Wybrzeże. /fot. Mieczysław Pawłowicz
Księstwo Monako to obowiązkowy punkt programu przy luksusowych wyjazdach na Lazurowe Wybrzeże. /fot. Mieczysław Pawłowicz

W ubiegłym tygodniu w Warszawie My Blue Riviera przedstawiło ofertę dla polskich biur podróży działających w sektorze MICE

Ponad dwudziestu przedstawicieli biur podróży działających w sektorze MICE przybyło w ubiegłym tygodniu na spotkanie z biurem My Blue Riviera zorganizowane w Warszawie we współpracy z Palm Agency. My Blue Riviera posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w organizacji podróży incentive i wyjazdów luksusowych, gal i konferencji realizowanych na Lazurowym Wybrzeżu i w Monako. Firma działa zarówno jako lokalny operator we Francji, jak i zarejestrowany w Polsce organizator turystyki. Ta część Europy jest coraz bardziej popularna wśród polskich klientów. W czasie prezentacji przedstawiono największe atrakcje regionu. Karnawał w Nicei, regaty żeglarskie, turniej tenisa ATP, festiwal w Cannes czy 3 duże imprezy samochodowe w Monako to imprezy, które są dodatkowym magnesem przyciągającym na południe Francji.

,,Nasze długoletnie doświadczenie na Lazurowym Wybrzeżu pozwala nam na każde z najważniejszych wydarzeń zarezerwować zaproszenia – mówi pani Urszula Bazin, prezes My Blue Riviera – Znamy lokalną specyfikę i kontrahentów, którzy często nie chcą się komunikować w innym języku niż francuski”

Prestiżową ofertę luksusowych wydarzeń uzupełnia oferta gastronomiczna i enoturystyczna. Prowansja jest najstarszym winnym obszarem Francji z ponad 300 winnicami. Na Lazurowym Wybrzeżu jest ponad 80 restauracji wyróżnionych gwiazdkami Michelin. Wszystkie proponowane lokalizacje są też sprawdzone przez pracowników My Blue Riviera