Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
fot. materiały prasowe
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim rynku. Otwarcie biura w Polsce jest elementem strategii rozwoju firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, który stanowi perspektywiczny kierunek dla globalnych inwestycji oraz projektów turystycznych.
Kleber Group to agencja z siedzibami w Niemczech, Szwajcarii i Hiszpanii. Współpracuje z narodowymi organizacjami turystycznymi, luksusowymi markami hotelowymi oraz liniami lotniczymi na całym świecie. Polska dołącza do tej sieci jako kolejny rynek obsługiwany przez firmę. Agencja oferuje doradztwo strategiczne oraz pełen zakres usług komunikacyjnych. Zespół Kleber Group tworzą eksperci, którzy łączą globalne spojrzenie z lokalną znajomością rynku.
„Zdecydowaliśmy się na otwarcie biura w Polsce, ponieważ widzimy ogromny potencjał w tym regionie. Polska przyciąga coraz większą uwagę globalnych marek turystycznych i inwestorów dzięki dynamicznemu rozwojowi gospodarczemu, rosnącej siatce połączeń lotniczych oraz wzrostowi ruchu turystycznego, zarówno wyjazdowego, jak i przyjazdowego. Jednocześnie wiele polskich firm jest gotowych, by zaistnieć za granicą. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy na rynkach międzynarodowych oraz znajomości komunikacji międzykulturowej możemy skutecznie wspierać marki w budowaniu silnej pozycji na nowych rynkach” – skomentowała Julia Kleber, założycielka i prezeska Kleber Group.
Agencja realizuje zintegrowane działania komunikacyjne w modelu B2B i B2C, obejmujące pozycjonowanie marki, relacje z mediami, marketing handlowy, strategie digitalowe, media społecznościowe, współpracę z influencerami oraz komunikację w zakresie zrównoważonego rozwoju.
W Polsce agencja planuje wykorzystać swoje międzynarodowe doświadczenie do zwiększania rozpoznawalności lokalnych marek oraz promocji kraju na arenie międzynarodowej. Polski oddział firmy poprowadzi Aleksandra Verchanka – ekspertka w zakresie komunikacji turystycznej i międzynarodowych relacji medialnych.
POWIĄZANE WPISY
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Dubaj przyciągnął blisko 10 mln turystów w I połowie 2025 roku
W pierwszej połowie 2025 roku Dubaj odwiedziło 9,88 mln zagranicznych turystów, co…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Ryanair i Erasmus Student Network przedłużają współpracę
Ryanair i Erasmus Student Network (ESN) poinformowały o przedłużeniu swojej długoletniej…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Stena Line przedstawia wizję żeglugi przyszłości podczas konferencji w Gdyni
Elastyczne konstrukcje statków, napędy hybrydowe i ogniwa paliwowe, a w przyszłości także…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Jesienne festiwale kulinarne w regionie Trentino – kalendarz wydarzeń
Jesień w regionie Trentino to okres, w którym lokalne produkty, tradycje i krajobrazy…
0 Komentarzy4 Minuty
12 sierpnia 2025
Accor podsumowuje pierwsze półrocze 2025 roku
Grupa hotelowa Accor poinformowała o wzroście przychodów o 5,1 proc. przy stałych kursach…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Polska Izba Turystyki: KPO jest szansą, nie zagrożeniem
W obliczu narastającej fali krytyki dotyczącej segmentu HoReCa w KPO, Polska Izba…
0 Komentarzy1 Minuty
11 sierpnia 2025
Od poczekalni do prywatnych apartamentów – 80 lat luksusu na lotniskach
Strefy VIP na lotniskach mają ponad 80-letnią historię. Pierwsze saloniki dla pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Dubaj przyciągnął blisko 10 mln turystów w I połowie 2025 roku
W pierwszej połowie 2025 roku Dubaj odwiedziło 9,88 mln zagranicznych turystów, co…
0 Komentarzy3 Minuty
14 sierpnia 2025
Ryanair i Erasmus Student Network przedłużają współpracę
Ryanair i Erasmus Student Network (ESN) poinformowały o przedłużeniu swojej długoletniej…
0 Komentarzy1 Minuty
14 sierpnia 2025
Stena Line przedstawia wizję żeglugi przyszłości podczas konferencji w Gdyni
Elastyczne konstrukcje statków, napędy hybrydowe i ogniwa paliwowe, a w przyszłości także…
0 Komentarzy1 Minuty
12 sierpnia 2025
Wakacje bez stresu o deszcz. Sun&Snow oferuje zwrot za niepogodę
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania turystów i niepewną pogodę w tegoroczne…
0 Komentarzy2 Minuty
12 sierpnia 2025
Kolejkowo prezentuje wyniki finansowe z wykorzystaniem awatara prezesa opartego na AI
Kolejkowo SA, spółka specjalizująca się w tworzeniu makiet kolejowych, jako pierwsza na…
0 Komentarzy2 Minuty