Mercure kusi czekoladą

Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa oferta pobytu w hotelu, w ramach której klienci otrzymują kolekcję ręcznie wykonanych pralin oraz dodatkowe korzyści. W tym roku kampania rusza 22 marca w hotelach marki w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.
Klienci, którzy już dziś zdecydują się na rezerwację minimum dwóch noclegów ze śniadaniem w dniach od 22 marca do 31 maja 2016 r. otrzymają do 30 proc. zniżki na pobyt, bezpłatny dostęp do internetu oraz słodki upominek w postaci kolekcji ręcznie wykonanych czekoladowych pralin. Dodatkową korzyścią są także potrójne punkty w programie lojalnościowym Le Club AccorHotels na wszystkie rezerwacje dokonane przez końcem kwietnia.
W tym czasie, w restauracjach hoteli Mercure wprowadzone zostaną specjalne propozycje w menu. Klienci będą mogli delektować się smakiem wyjątkowych czekoladek przygotowanych przez firmę Karmello, znaną od lat ze swojej pasji do ręcznie robionych specjałów. Na szczególną uwagę zasługują trzy, stworzone dla marki Mercure wykwintne praliny o smaku figi w ciemnej czekoladzie, szarlotki i rokitnika. Dla koneserów słodkości chcących poznać wszystkie smaki, dostępne będą zestawy zawierające 9 lub 16 wykwintnych czekoladek. Ponadto, goście będą mogli skosztować aromatycznej kawy Gourmand podawanej z trzema pralinami. W menu znajdzie się również deser w postaci ciasta czekoladowego serwowanego z lodami.
Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality and Loyalty w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, powiedziała: “Sweet Secret by Mercure to wyjątkowa kampania, oferująca gościom dodatkowe korzyści podczas pobytu w hotelach marki Mercure. Po sukcesie poprzednich trzech edycji, w tym roku zdecydowaliśmy się wprowadzić ofertę w 31 hotelach marki w całym regionie Europy Środkowo – Wschodniej. Zależy nam, aby coraz więcej gości mogło skorzystać z naszej propozycji, a pobyt w hotelu został im umilony słodkim upominkiem przygotowanym przez polską firmę słynącą z wyjątkowych wyrobów czekoladowych wysokiej jakości.”
POWIĄZANE WPISY
24 listopada 2025
IGHP: Październik przyniósł stabilne wyniki w polskich hotelach
Obłożenie hoteli w Polsce w październiku 2025 roku utrzymało się na stabilnym poziomie, a…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2025
Otwarto nowy najwyższy hotel na świecie – Ciel Dubai Marina
15 listopada 2025 roku oficjalnie otwarto Ciel Dubai Marina, należący do Vignette…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż „Konie, Byki, Limeryki”
Hotel Mercure Warszawa Centrum zorganizował wernisaż zatytułowany „Konie, Byki,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
TRIBE współpracuje z ASP Wrocław i MIXD w projekcie edukacyjnym dla studentów
TRIBE ogłasza rozpoczęcie projektu edukacyjnego „Exploring TRIBE” realizowanego we…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2025
Arche otworzy hotel Metalowiec w Muszynie
Arche SA przygotowuje otwarcie nowego hotelu w Muszynie. Arche Metalowiec Muszyna,…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Mazury bez tłumów: Karwica przyciąga miłośników ciszy i natury
Coraz więcej Polaków wybiera Mazury zamiast zagranicznych kurortów, szukając ciszy,…
0 Komentarzy6 Minuty
6 listopada 2025
Accor podsumowuje wyniki za trzeci kwartał 2025 roku
Grupa Accor poinformowała o wzroście przychodów w trzecim kwartale 2025 roku o 3,1 proc.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2025
GRIFID Hotels prezentuje pięciogwiazdkowy hotel Noa w Złotych Piaskach
Grupa GRIFID Hotels prezentuje swój najnowszy obiekt - pięciogwiazdkowy hotel GRIFID Noa,…
0 Komentarzy2 Minuty










