Marcin Lewandowski dołączył do Travel Advance

Travel Advance wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. Do zespołu dołącza Marcin Lewandowski, doświadczony ekspert z ponad 25-letnim stażem w branży turystycznej, specjalizujący się w segmencie MICE oraz sprzedaży B2B. Jego wiedza, międzynarodowe kontakty i umiejętność budowania relacji biznesowych mają wzmocnić strategiczne działania firmy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Do zespołu Travel Advance dołącza Marcin Lewandowski, ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży turystycznej. Marcin odegrał kluczową rolę w organizacji i promocji jednego z najbardziej prestiżowych warsztatów B2B branży MICE w Polsce, uczestniczył w około 100 globalnych targach i międzynarodowych wydarzeniach branżowych, a jego umiejętność koordynowania zarówno spotkań osobistych, jak i wirtualnych rozmów sprzedażowych z decydentami, czyni go cennym cennym członkiem zespołu. Jego dogłębna wiedza na temat trendów i oczekiwań rynku jest nieoceniona w budowaniu trwałych relacji i silnych partnerstw, które napędzają nasz rozwój.

We współpracy z Terezą Szabovą w Pradze, Marcin będzie odpowiedzialny za promocję Masarra, DMC należącego do rządu Abu Zabi. W Masarra Marcin będzie koncentrował się głównie na współpracy z agencjami MICE w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Marcin będzie również pracował ze wszystkimi klientami DMC i hotelami Travel Advance, takimi jak Pride Inn Hotels w Kenii, African Sun Hotels w Zimbabwe, Nebo Tours w Jordanii, SW Africa w Afryce Południowej, Past Discoveries w Albanii i innymi.

„W dzisiejszym konkurencyjnym i szybko zmieniającym się świecie, silne i trwałe partnerstwa biznesowe są kluczem do sukcesu, zarówno dla firm, jak i dla klientów końcowych. Dlatego tak ważne jest, aby w naszym zespole znajdowali się eksperci, którzy rozumieją współczesne wyzwania i możliwości branży turystycznej na najwyższym poziomie. Marcin jest właśnie takim specjalistą i świetnie pasuje do DNA Travel Advance” – mówi Paddington Tucker, CEO Travel Advance.

Na przestrzeni ostatnich lat można zaobserwować znaczący wzrost zainteresowania Polaków nowymi kierunkami podróży, co jest wynikiem zmieniających się preferencji turystycznych, rosnącej siły nabywczej Polaków oraz stale zwiększającej się dostępności ofert, w tym połączeń lotniczych. Polacy coraz chętniej eksplorują mniej popularne destynacje, co sprzyja różnorodności doświadczeń podróżniczych. Wzrost częstotliwości wyjazdów oraz poszukiwanie unikalnych atrakcji przyciąga uwagę zagranicznych partnerów DMC (Destination Management Company), którzy dostrzegają potencjał inwestycyjny w polskim rynku turystycznym. Taki rozwój sytuacji stwarza nowe możliwości współpracy oraz innowacji w branży turystycznej, co może przyczynić się do dalszego rozwoju całego sektora, w tym także Travel Advance.