Madera stawia na emocje i autentyczność. Rusza nowa kampania: „Madera. Wszystko, na co masz ochotę”

Biuro Promocji Madery uruchomiło najnowszą kampanię turystyczną pod hasłem „Madera. Wszystko, na co masz ochotę”. Pozycjonując archipelag jako kompletną, autentyczną i wszechstronną destynację, kampania przemawia do szerokiego spektrum podróżników.
Współcześni podróżnicy coraz częściej poszukują spersonalizowanych, wartościowych doświadczeń, a Madera wyróżnia się jako miejsce, które oferuje wszystko: od spokojnego relaksu po ekscytującą eksplorację, od pięknych plaż po majestatyczne góry, a także od bogatej kultury po dziewiczą przyrodę. Pomimo zmieniających się trendów, wyspa nadal oferuje różnorodną gamę wyjątkowych atrakcji, które spełnią oczekiwania każdego podróżnika.
Kampania podkreśla, że Madera charakteryzuje się różnorodnością. Zamiast po prostu oferować trochę wszystkiego, archipelag proponuje gościom to, czego naprawdę potrzebują, w sposób, który jest naturalny, łatwy i przyjazny.
Kampania, z przystępnym i ludzkim tonem, ma na celu zbudowanie emocjonalnej więzi z odwiedzającymi, wzmacniając przekonanie, że Madera to przede wszystkim destynacja, w którym każda osoba może znaleźć dokładnie to, czego szuka, a może nawet coś, o czym nie wiedziała, że tego potrzebuje.
Kampania zadebiutuje w mediach społecznościowych oraz w radio. Następnie nastąpi szersze, wielokanałowe wdrożenie, w tym out-of-home (OOH), cyfrowe, cyfrowe OOH i aktywacje w sklepach.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










