Koreańska Organizacja Turystyczna i LOT zaprezentowały ofertę Korei w Krakowie

fot. materiały prasowe

12 listopada w Queen Boutique Hotel w Krakowie odbył się workshop dotyczący promocji Korei Południowej, zorganizowany przez Koreańską Organizację Turystyczną oraz Polskie Linie Lotnicze LOT. W spotkaniu uczestniczyło 24 agentów turystycznych z regionu. Uczestnicy zapoznali się z najnowszymi kierunkami działań oraz możliwościami promocji Republiki Korei na polskim rynku.

Przedstawiciele Koreańskiej Organizacji Turystycznej przedstawili informacje o atrakcjach kraju, obejmujących m.in. kulturę K-pop, zabytki królewskie oraz ofertę przyrodniczą wraz z parkami narodowymi. Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały aktualne dane dotyczące swojej oferty i przypomniały o bezpośrednich połączeniach do Seulu realizowanych z Warszawy i Wrocławia.

„Cieszymy się, że Korea Południowa staje się coraz bardziej popularnym kierunkiem wśród turystów z Polski. Mamy bardzo dobre wyniki za rok 2025: 46 tys. polskich podróżnych odwiedziło Republikę Korei w okresie styczeń-luty 2025, co oznacza wzrost o 21 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Co roku do Korei przyjeżdża także ponad 100 tys. studentów z różnych krajów. Zapraszamy do odkrywania naszego pięknego kraju!” – podkreśliła Mrs. Yuk Kyong Eun, dyrektor Przedstawicielstwa Koreańskiej Narodowej Organizacji Turystycznej na Europę Wschodnią.

Wydarzenie zorganizowane przez KTO i PLL LOT w Krakowie umożliwiło wzmocnienie współpracy między partnerami oraz wymianę informacji istotnych dla rozwoju oferty związanej z podróżami do Korei Południowej na polskim rynku.