Kamila Stefanek-Penarska nową dyrektorką biura marketingu i PR w PHH

Kamila Stefanek-Penarska objęła stanowisko dyrektorki biura marketingu i PR w Polskim Holdingu Hotelowym. Jej bogate, prawie dwudziestoletnie doświadczenie w skutecznym wprowadzaniu i rozwijaniu marek w branży usługowej znacząco wzmocni działania marketingowe i komunikacyjne PHH.
Kamila Stefanek-Penarska to doświadczona menadżerka, która posiada wiedzę w obszarach marketingu i sprzedaży. Jest znana z umiejętności tworzenia i elastycznego dostosowywania planów marketingowych i sprzedażowych do zmieniających się warunków rynkowych, zawsze z nadrzędnym celem, jakim jest wzrost i sukces zarządzanych marek.
„Jesteśmy przekonani, że bogate doświadczenie Kamili w budowaniu i rozwijaniu marek, w połączeniu z jej strategicznym myśleniem i umiejętnością adaptacji do dynamicznych warunków rynkowych, będzie nieocenionym atutem dla Polskiego Holdingu Hotelowego. Jej dołączenie wzmocni nasze działania w obszarze marketingu i public relations, przyczyniając się do dalszego rozwoju i umacniania pozycji PHH na rynku hotelowym” – powiedziała Izabela Sakowska, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu w Polskim Holdingu Hotelowym.
Przed dołączeniem do PHH, Kamila Stefanek-Penarska pełniła funkcję Professional Sales Manager w New Flag Polska – New Flag GMBH), gdzie z sukcesem wprowadziła na polski rynek osiem profesjonalnych marek fryzjerskich, budując ich widoczność w kanałach profesjonalnych i e- commerce. Wcześniej jako Brand & Education Manager w A&M Premium Distribution odpowiadała za wprowadzenie takich marek jak Olaplex, #mydentity i Eleven Australia, a także za tworzenie strategii marketingowych 360 i edukacyjnych, co przekładało się na znaczący wzrost sprzedaży i zasięgi w mediach społecznościowych.
Jej doświadczenie obejmuje również stanowisko Brand & Marketing Manager, KAM w TIGI Haircare (Polska), gdzie skutecznie zarządzała rozwojem marki w obliczu licznych zmian rynkowych, utrzymując wzrost sprzedaży i silną pozycję rynkową. Swoją karierę rozpoczęła jako Przedstawiciel Handlowy, Specjalista ds. Logistyki w Kosmetix.
Kamila Stefanek-Penarska jest absolwentką projektowania wnętrz w Roe Szkoły Artystyczne oraz italianistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










