Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów dynamicznych to znaki rozpoznawcze Itaki SMART od momentu powstania tej marki. Jednak to rozwój technologiczny, produktowy i terytorialny jest najważniejszym wyznacznikiem działalności touroperatora w ostatnich miesiącach i kierunkiem aktywności i innowacyjnych trendów implementowanych we wszystkich firmach Itaka Holdings.
Rozwój technologii priorytetem nr 1
Automatyzacja procesów z zakresu product development, zarządzania ofertą i procesami rezerwacji oraz opieki posprzedażowej to efekt wielu miesięcy pracy zespołu doświadczonych technologów z firmy Axabee. Uzyskana przez to oszczędność czasu posiadanych i na bieżąco rozbudowywanych zasobów ludzkich pozwala na tworzenie jeszcze większej i jeszcze lepiej dobranej oferty turystycznej na całym świecie. Co więcej, rozwój tych narzędzi umożliwia centralne zarządzanie ofertą dynamicznego pakietowania na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest ITAKA SMART jako touroperator.
„Celem, który sobie postawiliśmy, budując rozwiązania do pakietowania dynamicznego, było takie wykorzystanie technologii, które pozwoli w sposób efektywny i na masową skalę budować spersonalizowane pakiety wakacyjne przy zachowaniu łatwości ich rezerwacji. Chcemy, aby klienci biura podróży mogli zarezerwować pakiet dynamiczny
w kilka kliknięć na swoim telefonie. Jednocześnie to, co jest efektem i największą przewagą, to taka sama łatwość, niezależnie od kanału zakupu” – deklaruje Arkadiusz Olchawa, CEO firmy Axabee, która jest technologicznym ramieniem Itaka Holdings.
Nie dotyczy to tylko i wyłącznie rozwiązań, które widać na niedawno oddanych stronach internetowych, aplikacji mobilnej czy w systemie rezerwacyjnym Resabee. Menedżerowie departamentów: SMART, awiacji oraz Itaka Travel Expert otrzymali narzędzia automatyzujące najważniejsze i najbardziej czasochłonne procesy. To nie tylko przyspiesza ich pracę, ale przede wszystkim korzystnie wpływa na wzrost jakości obsługi klientów od momentu prezentacji i rezerwacji oferty, poprzez obsługę posprzedażową, a skończywszy na opiece oferowanej klientom w miejscach wakacyjnego wypoczynku lub podczas zwiedzania najdalszych zakątków świata.
Nie ma miejsca, którego nie możemy zaoferować naszym klientom
Aktywna ofensywa produktowa menedżerów działu kontraktu i działu produktu przynosi efekty w postaci podpisanych kontraktów z dostawcami usług hotelarskich, w tym z pojedynczymi hotelami, sieciami hotelowymi oraz konsolidatorami ofert hotelowych. Co również bardzo istotne, zwiększony został również nacisk na rozwój konkurencyjności kontraktów lotniczych, m.in. dzięki wdrożeniu kolejnych umów NDC z kolejnymi liniami lotniczymi, w tym z PLL LOT. W najbliższych sześciu miesiącach Itaka SMART powinna oferować połączenia realizowane przez nawet najmniejsze regionalne linie lotnicze w najdalszych miejscach świata i coraz bardziej egzotyczne imprezy tworzone w oparciu o dynamiczne pakietowanie tam, gdzie duzi przewoźnicy nie docierają.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju produktowo-technologicznego, Itaka SMART we współpracy z Itaka No Limits uruchamia najbliższej zimy dynamiczne pakietowanie imprez narciarskich.
„Na najbliższy rok przygotowaliśmy największy w historii program imprez narciarskich, organizowanych transportem czarterowym, ale to, co najbardziej cieszy mnie jako narciarza, to że dzięki współpracy z Itaka SMART, dzięki dynamicznemu pakietowaniu, będziemy mogli oferować wyjazdy narciarskie na dowolnie wybraną przez klienta liczbę dni” – zapowiada Piotr Multan, dyrektor Itaka No Limits.
To pierwszy, ale nie ostatni wspólny projekt, łączący obie te marki Itaki.
Sprawdzone destynacje, ale inny sposób podróżowania
Ruszyła kolejna edycja programu Viva! x Itaka z ofertą wyjazdów do sprawdzonych i popularnych destynacji turystycznych, ale zorganizowanych w innej formie zakwaterowania. Do tej innej formuły podróżowania odnoszą się takie słowa kluczowe jak glamping, eko hubs, lodges, tiny houses, boutique hotels i inne, co lokuje Itakę jako lidera zrównoważonej turystyki.
„Nie ukrywam, że przychodząc do Itaki, zależało mi bardzo, aby turyści tego największego regionalnego holdingu turystycznego mogli otrzymać oferty, które swoim charakterem i unikalnością docierają do poszukujących nowości i odmienności. Możemy już mówić o trendzie, którego Itaka jest i będzie awangardą” – mówi Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka SMART.
Rozwój nie jest potrzebą, lecz koniecznością
Itaka w tym roku obchodzi 35. urodziny. Lata doświadczeń, ponad 10 mln obsłużonych klientów i ugruntowana pozycja lidera rynku sprawiają, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym i najchętniej wybieranym polskim biurem podróży. To efekt przyjętej strategii Zarządu Itaka Holdings traktującej priorytetowo dynamiczny rozwój we wszystkich obszarach działalności firmy.
„Deklarowałem już to wielokrotnie i powtarzać będę za każdym razem – my się nie zatrzymamy. Konsekwentnie i z uporem będziemy rozwijać nasze produkty, naszą autorską technologię, uczestnicząc w każdym projekcie, który wynika ze zmian zarówno cywilizacyjnych, jak i społecznych – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty










