Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów dynamicznych to znaki rozpoznawcze Itaki SMART od momentu powstania tej marki. Jednak to rozwój technologiczny, produktowy i terytorialny jest najważniejszym wyznacznikiem działalności touroperatora w ostatnich miesiącach i kierunkiem aktywności i innowacyjnych trendów implementowanych we wszystkich firmach Itaka Holdings.
Rozwój technologii priorytetem nr 1
Automatyzacja procesów z zakresu product development, zarządzania ofertą i procesami rezerwacji oraz opieki posprzedażowej to efekt wielu miesięcy pracy zespołu doświadczonych technologów z firmy Axabee. Uzyskana przez to oszczędność czasu posiadanych i na bieżąco rozbudowywanych zasobów ludzkich pozwala na tworzenie jeszcze większej i jeszcze lepiej dobranej oferty turystycznej na całym świecie. Co więcej, rozwój tych narzędzi umożliwia centralne zarządzanie ofertą dynamicznego pakietowania na wszystkich rynkach, gdzie obecna jest ITAKA SMART jako touroperator.
„Celem, który sobie postawiliśmy, budując rozwiązania do pakietowania dynamicznego, było takie wykorzystanie technologii, które pozwoli w sposób efektywny i na masową skalę budować spersonalizowane pakiety wakacyjne przy zachowaniu łatwości ich rezerwacji. Chcemy, aby klienci biura podróży mogli zarezerwować pakiet dynamiczny
w kilka kliknięć na swoim telefonie. Jednocześnie to, co jest efektem i największą przewagą, to taka sama łatwość, niezależnie od kanału zakupu” – deklaruje Arkadiusz Olchawa, CEO firmy Axabee, która jest technologicznym ramieniem Itaka Holdings.
Nie dotyczy to tylko i wyłącznie rozwiązań, które widać na niedawno oddanych stronach internetowych, aplikacji mobilnej czy w systemie rezerwacyjnym Resabee. Menedżerowie departamentów: SMART, awiacji oraz Itaka Travel Expert otrzymali narzędzia automatyzujące najważniejsze i najbardziej czasochłonne procesy. To nie tylko przyspiesza ich pracę, ale przede wszystkim korzystnie wpływa na wzrost jakości obsługi klientów od momentu prezentacji i rezerwacji oferty, poprzez obsługę posprzedażową, a skończywszy na opiece oferowanej klientom w miejscach wakacyjnego wypoczynku lub podczas zwiedzania najdalszych zakątków świata.
Nie ma miejsca, którego nie możemy zaoferować naszym klientom
Aktywna ofensywa produktowa menedżerów działu kontraktu i działu produktu przynosi efekty w postaci podpisanych kontraktów z dostawcami usług hotelarskich, w tym z pojedynczymi hotelami, sieciami hotelowymi oraz konsolidatorami ofert hotelowych. Co również bardzo istotne, zwiększony został również nacisk na rozwój konkurencyjności kontraktów lotniczych, m.in. dzięki wdrożeniu kolejnych umów NDC z kolejnymi liniami lotniczymi, w tym z PLL LOT. W najbliższych sześciu miesiącach Itaka SMART powinna oferować połączenia realizowane przez nawet najmniejsze regionalne linie lotnicze w najdalszych miejscach świata i coraz bardziej egzotyczne imprezy tworzone w oparciu o dynamiczne pakietowanie tam, gdzie duzi przewoźnicy nie docierają.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju produktowo-technologicznego, Itaka SMART we współpracy z Itaka No Limits uruchamia najbliższej zimy dynamiczne pakietowanie imprez narciarskich.
„Na najbliższy rok przygotowaliśmy największy w historii program imprez narciarskich, organizowanych transportem czarterowym, ale to, co najbardziej cieszy mnie jako narciarza, to że dzięki współpracy z Itaka SMART, dzięki dynamicznemu pakietowaniu, będziemy mogli oferować wyjazdy narciarskie na dowolnie wybraną przez klienta liczbę dni” – zapowiada Piotr Multan, dyrektor Itaka No Limits.
To pierwszy, ale nie ostatni wspólny projekt, łączący obie te marki Itaki.
Sprawdzone destynacje, ale inny sposób podróżowania
Ruszyła kolejna edycja programu Viva! x Itaka z ofertą wyjazdów do sprawdzonych i popularnych destynacji turystycznych, ale zorganizowanych w innej formie zakwaterowania. Do tej innej formuły podróżowania odnoszą się takie słowa kluczowe jak glamping, eko hubs, lodges, tiny houses, boutique hotels i inne, co lokuje Itakę jako lidera zrównoważonej turystyki.
„Nie ukrywam, że przychodząc do Itaki, zależało mi bardzo, aby turyści tego największego regionalnego holdingu turystycznego mogli otrzymać oferty, które swoim charakterem i unikalnością docierają do poszukujących nowości i odmienności. Możemy już mówić o trendzie, którego Itaka jest i będzie awangardą” – mówi Marcin Kołodziejczyk, dyrektor Itaka SMART.
Rozwój nie jest potrzebą, lecz koniecznością
Itaka w tym roku obchodzi 35. urodziny. Lata doświadczeń, ponad 10 mln obsłużonych klientów i ugruntowana pozycja lidera rynku sprawiają, że Itaka jest najbardziej rozpoznawalnym i najchętniej wybieranym polskim biurem podróży. To efekt przyjętej strategii Zarządu Itaka Holdings traktującej priorytetowo dynamiczny rozwój we wszystkich obszarach działalności firmy.
„Deklarowałem już to wielokrotnie i powtarzać będę za każdym razem – my się nie zatrzymamy. Konsekwentnie i z uporem będziemy rozwijać nasze produkty, naszą autorską technologię, uczestnicząc w każdym projekcie, który wynika ze zmian zarówno cywilizacyjnych, jak i społecznych – komentuje Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings.
Materiał partnera
POWIĄZANE WPISY
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
30 lipca 2025
Jakub Rutnicki: nie zapominam o turystyce. Wkrótce decyzje personalne i spotkania z branżą.
Nowy minister sportu i turystyki spotkał się z dziennikarzami i przedstawił zarys swoich…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Nowy kierunek w ofercie Rainbow: Z Gdańska polecimy do Agadiru
Maroko utrzymuje silną pozycję wśród ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2025
Anex Tour uruchamia program dla partnerów – Anex Pro
Anex Tour Poland uruchomił nowy projekt Anex Pro - Biura Partnerskie, którego celem jest…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty
30 lipca 2025
Jakub Rutnicki: nie zapominam o turystyce. Wkrótce decyzje personalne i spotkania z branżą.
Nowy minister sportu i turystyki spotkał się z dziennikarzami i przedstawił zarys swoich…
0 Komentarzy2 Minuty
29 lipca 2025
Rainbow podsumowuje urlopowe wybory Polaków
Wakacje to dla wielu Polaków czas nie tylko odpoczynku, ale także okazja do odkrywania…
0 Komentarzy4 Minuty
29 lipca 2025
Nowy kierunek w ofercie Rainbow: Z Gdańska polecimy do Agadiru
Maroko utrzymuje silną pozycję wśród ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2025
Anex Tour uruchamia program dla partnerów – Anex Pro
Anex Tour Poland uruchomił nowy projekt Anex Pro - Biura Partnerskie, którego celem jest…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
5 sierpnia 2025
Miesiąc miodowy z Rainbow. Nowa oferta kierowana do par
Biuro podróży Rainbow zaprezentowało szeroką i zróżnicowaną ofertę dedykowaną nowożeńcom…
0 Komentarzy3 Minuty
5 sierpnia 2025
Itaka rozpoczyna sprzedaż oferty LATO 2026
Z początkiem sierpnia biuro podróży Itaka uruchomiło przedsprzedaż oferty na sezon letni…
0 Komentarzy3 Minuty
1 sierpnia 2025
Rainbow prezentuje ofertę lato 2026: nowe kierunki i udogodnienia dla rodzin z dziećmi
Rainbow zapowiada rozszerzenie oferty na sezon lato 2026. Pomimo trwającego jeszcze…
0 Komentarzy4 Minuty