Incentive Day 2024 – nowe trendy i kierunki w podróżach motywacyjnych

W hotelu Radisson Collection w Warszawie odbyła się konferencja zorganizowana przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel z okazji Incentive Day. Wydarzenie, którego hasłem przewodnim było „Po słońce w świat” przyciągnęło przedstawicieli branży turystycznej i biznesowej, oferując bogaty program merytoryczny oraz przestrzeń do dyskusji nad wyzwaniami i możliwościami w obszarze podróży motywacyjnych.
Konferencja Incentive Day 2024 stanowiła ważny punkt w kalendarzu branżowym, wskazując na kluczowe kierunki rozwoju w obszarze podróży motywacyjnych i innowacyjnych praktyk w biznesie. Program wydarzenia podzielony był na trzy główne bloki tematyczne, które odzwierciedlały najważniejsze trendy wpływające na branżę. W pierwszym panelu przedstawiono potencjał Arabii Saudyjskiej jako nowej destynacji dla podróży motywacyjnych.
Katarzyna Czajka z Saudi Tourism Authority zaprezentowała możliwości regionu, podkreślając jego autentyczność, bezpieczeństwo oraz unikalność. Dyskusję wzbogacili Andrzej Hulewicz (Mazurkas Travel) i Katarzyna Zawadzka (NU Horizons), którzy omówili szczegóły związane z organizacją wyjazdów incentive do tego regionu.
Kolejny blok poświęcono tematyce well-beingu w kontekście zawodowym. Ekspertki Longina Foltyńska i Mirosława Kaletka z firmy Kerel omówiły praktyczne strategie osiągania równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, wskazując na potrzebę wprowadzania narzędzi i praktyk wspierających dobrostan w wymagających warunkach biznesowych.
Trzeci panel dotyczył zastosowania sztucznej inteligencji w optymalizacji procesów biznesowych. Piotr Szkoda i Jacek Adamczak z Agencji.AI zaprezentowali przykłady, w jaki sposób AI może wspierać zarządzanie czasem i zasobami, jednocześnie poprawiając efektywność i komfort pracy w branży incentive travel.
„Incentive travel to nie tylko inspiracja, ale także narzędzie do budowania dobrostanu i efektywności w biznesie. Naszym celem jest kształtowanie branży w sposób odpowiedzialny i nowoczesny” – podkreśla Agata Gościńska, prezeska SOIT.
„Dziękujemy wszystkim partnerom, sponsorom i uczestnikom, którzy przyczynili się do sukcesu tego wydarzenia. SOIT planuje kolejne inicjatywy, które podnoszą standardy incentive travel i inspirują do dalszego rozwoju” – dodała Agata Gościńska.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










