Hotele Campanile współpracują z aplikacją Foodsi. Cel: walka z marnowaniem żywności

Produkcja jedzenia pochłania olbrzymie ilości energii i zasobów. Dlatego marnowanie żywności jest jednym z wiodących czynników napędzających zmiany klimatyczne. By zmniejszyć ślad węglowy i wodny swoich hoteli w Polsce i realizować globalne ambicje sieci w zakresie zrównoważonego rozwoju branży hotelarskiej, Louvre Hotels Group dołącza do Foodsi – społeczności odpowiedzialnych sprzedawców i świadomych konsumentów wyznających filozofię zero waste.
Foodsi to stworzona przez Mateusza Kowalczyka i Kubę Fryszczyna aplikacja, która każdego dnia pomaga użytkownikom ratować jedzenie i inne produkty – od kosmetyków i kwiatów po przysmaki dla zwierząt. Dzięki Foodsi restauracje, sklepy czy piekarnie, jeśli nie uda im się sprzedać danego dnia wszystkich produktów, mogą zaprosić do siebie za pośrednictwem aplikacji osoby z okolicy, które chętnie odbiorą przygotowaną przez lokal paczkę-niespodziankę.
„Współczesne wyzwania ekologiczne mają wymiar globalny, ale w Louvre Hotels Group wierzymy, że aby stawić im czoła, musimy pracować również na poziomie lokalnym i budować społeczności, które każdego dnia dokonują wyborów przyjaznych planecie. Sięgamy w tym celu po dwa narzędzia: innowacyjne technologie i dobrą wolę zwykłych ludzi. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z Foodsi. Minimalizowanie śladu węglowego naszych hoteli poprzez redukcję ilości odpadów i oszczędzanie energii zawsze było ważną częścią naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju. Teraz mamy do dyspozycji narzędzie, które pozwala nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty w tym obszarze, a zarazem zacieśniać relację z sąsiadami, dla których nasze hotelowe restauracje każdego dnia przygotowują wypełnione po brzegi pysznościami paczki-niespodzianki” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator, Louvre Hotels Group.
Współpraca między Louvre Hotels Group a Foodsi zaczęła się od pilotażowego programu prowadzonego w hotelu Campanile Bydgoszcz, do którego dołączyły obiekty tej samej marki w Poznaniu i Lublinie. Wkrótce do społeczności Foodsi dołączą wszystkie własnościowe hotele Louvre Hotels Group w Polsce działające pod szyldem marki Campanile.
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










