Honor i eSky uruchamiają kampanię z myślą o cyfrowym pokoleniu
fot. unsplash
Honor i eSky rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do pokolenia Z, odpowiadając na potrzeby młodych podróżników. Jej centrum stanowi seria smartfonów Honor 400 z zaawansowanymi funkcjami AI, zaprojektowana dla użytkowników aktywnych w mediach społecznościowych i poszukujących wizualnych inspiracji podczas wyjazdów.
Według badania Europejskiej Komisji Turystyki media społecznościowe mają istotny wpływ na decyzje podróżnicze młodych osób. Planowanie podróży często zaczyna się na platformach takich jak Instagram czy TikTok, a atrakcyjność kierunku bywa określana przez potencjał wizualny miejsca. Jak pokazują dane, 42 proc. przedstawicieli pokolenia Z wskazuje inspiracje z mediów społecznościowych jako główny czynnik przy wyborze celu podróży.
Młodzi wybierają city breaki
Jedną z popularnych form podróżowania wśród młodych osób są city breaki. Choć tradycyjnie kojarzone z miejskimi destynacjami, coraz częściej obejmują także miejsca związane z naturą. Takie kierunki oferują możliwość łączenia wypoczynku z tworzeniem treści wizualnych publikowanych w sieci.
„City breaki to przede wszystkim elastyczność i możliwość podróżowania przez cały rok. Dzięki nim osoby z Pokolenia Z zaspokajają swoje pragnienie przygody bez potrzeby planowania z dużym wyprzedzeniem czy konieczności brania dłuższego urlopu. Przyciągają nie tylko ze względu na swoją dostępność, pyszne jedzenie czy lokalne atrakcje. Duże znaczenie ma również potencjał do tworzenia treści na kanały społecznościowe” – skomentował Eugeniusz Triasun z eSky Group .
Wśród kierunków wybieranych przez młodych podróżników znajdują się m.in. Marrakesz, Islandia, Madera, Malta, Cypr i Alpy w Austrii. Wspólnym mianownikiem tych miejsc jest sceneria, która dobrze prezentuje się na zdjęciach i w nagraniach wideo.
Technologia w służbie podróży
Seria Honor 400 została wyposażona w szereg funkcji wykorzystujących sztuczną inteligencję. Narzędzie AI Cutout umożliwia wycięcie postaci lub obiektu z jednego zdjęcia i wstawienie go na inne tło. Funkcja AI Eraser pozwala usunąć niepożądane elementy z kadru, a AI Super Zoom umożliwia fotografowanie odległych obiektów. AI Remove Reflection eliminuje odbicia w szybach i gablotach. Z kolei AI Image to Video konwertuje zdjęcia w krótkie animacje gotowe do publikacji w mediach społecznościowych.
„Platformy społecznościowe nie tylko inspirują, ale fundamentalnie zmieniają sposób, w jaki planujemy city breaki czy wakacje. Obserwujemy pojawienie się nowych rytuałów związanych z podróżowaniem: nagrywamy rolki, występujemy na wideo. Dochodzimy do fenomenu, który można nazwać performatywnością turystyki. Podróż staje się czymś więcej niż tylko doświadczeniem. Staje się spektaklem, który tworzymy i prezentujemy światu, zarówno dla siebie, jak i dla innych. Podróże od zawsze odgrywały ważną rolę w budowaniu tożsamości. Są manifestacją naszego statusu” – zauważył dr Bartosz Kicior, socjolog z Uniwersytetu SWPS w Warszawie.
W ramach wspólnej kampanii Honor i eSky do współpracy zaproszono influencerów podróżniczych z pokolenia Z. Ich celem jest odwiedzanie atrakcyjnych wizualnie lokalizacji oraz prezentowanie w praktyce możliwości fotograficznych smartfona Honor 400. Kluczowym aspektem działań jest pokazanie, w jaki sposób funkcje AI wspierają tworzenie treści oraz odpowiadają na realne wyzwania młodych podróżników, takie jak duże zagęszczenie turystów, trudność w uchwyceniu czystego kadru czy ograniczenia klasycznej fotografii mobilnej.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










