Grupa eSky integruje ofertę Finnair w nowoczesnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect”

Grupa eSky integruje sprzedaż oferty Finnair – największej linii lotniczej w Finlandii – w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”. System dystrybucji opracowany przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych daje klientom eSky dostęp do portfolio produktowego Finnair, obejmującego wszystkie taryfy, opcje bagażu, wyżywienia i innych usług dodatkowych.
Bezpośrednie połączenie kanałów sprzedaży z linią lotniczą oparte na innowacyjnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect” (New Distribution Capability) wyparło dominujący przez lata w branży lotniczej model GDS (Global Distribution System), który bazuje na pośrednim dostępie do produktu przewoźników. Grupa eSky i Finnair sfinalizowały proces przejścia w czerwcu 2024 roku.
„Zintegrowanie się z Finnair w technologii NDC 21.3 „Direct Connect” to kolejny ważny krok w strategicznej współpracy z tym przewoźnikiem, który dzięki swojemu ponad 100-letniemu doświadczeniu jest gwarancją niezawodności i jakości usług zarówno dla klientów, jak i partnerów biznesowych. Osoby podróżujące z eSky mają więc pełny dostęp do świetnej siatki połączeń i bogatej oferty tej linii lotniczej, co ułatwia wyszukiwanie i rezerwację lotów w atrakcyjnych cenach i różnorodnych formułach” – mówi Jakub Bajorski, Chief Product Officer w Grupie eSky.
„W Finnair ciągle pracujemy nad promowaniem NDC jako jednej z kluczowych inicjatyw w modernizacji dystrybucji produktów linii lotniczych. Cieszymy się ze współpracy z Grupą eSky, która jako pierwsza z platform podróży na świecie, wdrożyła bezpośrednią integrację NDC w wersji 21.3. z korzyścią dla naszych wspólnych klientów, aby poprawić ich doświadczenia z rezerwacji w serwisach eSky” – podkreśla TiinaVesterinen, Vice President Commerce and CX Solutions w Finnair.
W kwietniu 2024 roku Finnair uruchomił nowe połączenie z Wrocławia (siedem lotów tygodniowo), uzupełniając dotychczasową siatkę połączeń z Warszawy, Krakowa i Gdańska, gdzie firma realizuje kolejno 24, 19 i 10 operacji w ciągu tygodnia.
„Z jednej strony bliższe partnerstwo z Finnair to duży plus dla klienta, który podróżuje z naszą platformą i ma pewność, że prezentowany na stronie wachlarz produktów odzwierciedla pełne portfolio usług fińskiego przewoźnika, a ceny i informacje o lotach są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Z drugiej zaś wzmocnienie relacji między spółkami bezpośrednio przekłada się na korzyści biznesowe i spodziewamy się, że w kolejnych latach dynamika sprzedaży oferty Finnair znacząco wzrośnie” — zaznacza Jakub Bajorski z Grupy eSky.
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty










