Flying Blue ponownie z tytułem najlepszego programu lojalnościowego

fot. materiały prasowe

Point.me uznał program lojalnościowy Flying Blue, należący do Air France-KLM, za najlepszy na świecie wśród programów oferowanych przez linie lotnicze. To drugie z rzędu zwycięstwo Flying Blue w tym zestawieniu, w którym analizie poddano blisko 60 klubów członkowskich.

Flying Blue skupia obecnie blisko 40 linii lotniczych. Współpracuje także z ponad 100 partnerami spoza branży, w tym sklepami internetowymi, wypożyczalniami samochodów, sieciami kolejowymi i hotelowymi. Z programu korzysta 30 mln uczestników na całym świecie.

Portal Point.me, przygotowując ranking, oceniał programy lojalnościowe w skali globalnej. W uzasadnieniu wyróżniono Flying Blue za prostotę i przejrzystość reguł, wysoką wartość i dostępność nagród, elastyczne warunki podróżowania, a także szeroką sieć partnerów i innowacyjne rozwiązania cyfrowe.

Według danych Point.me, program uzyskał łączną notę 92,38 punktów, zajmując pierwsze miejsce w rankingu. W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się również programy linii American Airlines, Alaska Airlines, Virgin Atlantic, United, British Airways, Air Canada, JetBlue, Emirates i Qatar Airways.