Fly.pl: listopad lepszy o 30 proc. niż rok temu
Listopad to tradycyjnie okres spowolnienia, firma odnotowała wzrost o 30 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. Największym zainteresowaniem cieszyły się oferty last minute na wyloty w listopadzie i grudniu, stanowiąc 60 proc. wszystkich rezerwacji.
Listopad to zazwyczaj czas, w którym następuje spadek aktywności na rynku. Tym bardziej cieszy utrzymanie poziomu obrotów na poziomie października. To zasługa ofert last minute. Egipt wyróżniał się szczególne i stanowił 40 proc. zarezerwowanych podróży. Kolejnym zauważalnym trendem jest rosnący udział rezerwacji na nadchodzący sezon letni. Oferta first minute na lato 2024 przyczyniła się do prawie 28 proc. wszystkich rezerwacji, co stanowi istotny udział w strukturze sprzedaży.
„Poziom sprzedaży w listopadzie we Fly.pl i osiągnięty wzrost na poziomie 30 proc. w stosunku do listopada 2022 jest dla nas satysfakcjonującym wynikiem. Cieszymy się, że w miesiącu zaliczanym przez nas tradycyjnie do najniższego sprzedażowo sezonu udało nam się utrzymać poziom obrotów z października. Motorem sprzedaży w listopadzie były oferty last minute w cenach niewiarygodnie niskich, których rynek turystyczny nie widział na taką skalę od 2019 roku” – komentuje Katarzyna Papis dyrektor działu sprzedaży w Fly.pl.
W strukturze sprzedaży coraz większy udział stanowią rezerwacje na kolejny sezon letni – oferta first minute lato 2024 stanowiła prawie 28 proc. rezerwacji. Nie zmieniają się natomiast trendy co do komfortu wypoczynku, nasi klienci cały czas najchętniej wybierają hotele cztero i pięciogwiazdkowe z pakietem All inclusive.
„Tegoroczna oferta wycieczek przygotowana przez biura podróży do tej destynacji wydaje się aktualnie przewyższać popyt, gdyż ich ceny spadają do nawet 700 zł za osobę. Klienci internetowi chętnie korzystają z takich okazji, tym bardziej że atrakcyjne ceny dotyczą też wyjazdów do Turcji, Tunezji, Hiszpanii, ale też do egzotycznych destynacji takich jak: Kenia, Zanzibar, Oman, Tajlandia czy Wietnam” – dodaje Katarzyna Papis.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










