eSky wprowadza mobilne pakiety podróżne
fot. materiały prasowe
Od czerwca użytkownicy aplikacji eSky mają możliwość rezerwowania pakietów dynamicznych lot+hotel bezpośrednio na urządzeniach mobilnych z systemami iOS oraz Android. Nowa funkcjonalność jest dostępna zarówno dla osób planujących krótkie city breaki, jak i dłuższe wyjazdy wakacyjne, stanowiąc kolejny etap rozwoju aplikacji eSky 3.0.
Pakiety dynamiczne umożliwiają jednoczesną rezerwację przelotu i noclegu w jednej transakcji. Użytkownicy mogą wybierać spośród ofert 550 linii lotniczych oraz dziesiątek tysięcy hoteli na całym świecie. W ramach elastycznego pakietu dostępne są także dodatkowe usługi, takie jak transfery lotniskowe, możliwość dokupienia ubezpieczenia podróżnego oraz całodobowe wsparcie konsultantów przez komunikator WhatsApp. Rezerwacje objęto również ochroną Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG).
„Zależało nam, by użytkownicy mogli komfortowo i szybko planować wyjazdy tu i teraz, w jednym miejscu. Dzięki wdrożeniu pakietów dynamicznych do naszej aplikacji oferujemy kompleksową usługę: od lotu, przez nocleg, aż po wsparcie podczas wakacji. Od niedawna osoby podróżujące w formule lot+hotel mogą także korzystać z całodobowego wsparcia konsultantów przez WhatsApp, na przykład w razie pytań dot. transportu czy zakwaterowania” – powiedział Piotr Woś, Chief Operating Officer w Grupie eSky.
Z danych eSky.pl wynika, że mimo przewagi rezerwacji na komputerach, udział kanału mobilnego w sprzedaży stale rośnie.
„Wprowadzenie pakietów dynamicznych do aplikacji to strategiczny ruch, dzięki któremu budujemy spójne doświadczenie cross-device. Nasza apka staje się nie tylko narzędziem do zakupu wycieczek, ale także osobistym przewodnikiem, który w prosty sposób inspiruje do podróży. Aplikacja eSky umożliwia personalizację ofert i komunikacji z klientem. Użytkownicy doceniają również codziennie nowe okazje lotnicze, a przede wszystkim istotny jest dla nich dostęp do rezerwacji na telefonie, w dowolnym miejscu i czasie” – podkreślił Piotr Woś.
Aplikację eSky 3.0, udostępnioną pod koniec 2024 roku, stworzono jako narzędzie do planowania i zarządzania podróżami. Użytkownicy mają dostęp do ofert personalizowanych przez AI, elastycznego wyszukiwania lotów i strefy do zarządzania rezerwacjami także w trakcie podróży.
Aplikację eSky 3.0 można pobrać pod adresem: https://smart.link/uxqsllabgq5x5
POWIĄZANE WPISY
26 listopada 2025
Polska podsumowuje udział w targach IBTM World 2025 w Barcelonie
Podczas tegorocznych targów IBTM World w Barcelonie Polska zaprezentowała szeroką ofertę…
0 Komentarzy4 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
eSky: Podróże zamiast zakupów. Jak wykorzystać okres Black Friday na inwestycję w siebie?
W czasie, gdy sklepy kuszą rekordowymi promocjami, coraz głośniej mówi się o…
0 Komentarzy3 Minuty
12 listopada 2025
Rafał Szmytke dołącza do zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego
Polski Holding Hotelowy poinformował, że z dniem 12 listopada 2025 roku do zarządu spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2025
Dzień Austriackiego Wina
W środę 15 października Advantage Austria wspólnie z Narodowym Biurem Promocji Austrii…
0 Komentarzy1 Minuty
13 października 2025
Ryanair wprowadza płatności Blikiem
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła wprowadzenie systemu Blik jako nowej opcji płatności dla…
0 Komentarzy1 Minuty
2 października 2025
Wizz Air ogłasza dni rekrutacyjne w Polsce
Wizz Air zorganizuje w październiku trzy dni otwarte rekrutacji dla personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
24 września 2025
SITE Polska ma 10 lat. Dekada działań na rzecz branży MICE
W 2025 roku Stowarzyszenie SITE Polska świętuje dziesięciolecie działalności. Dekadę…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Uganda chroni goryle górskie. Rainbow umożliwia spotkanie z tymi niezwykłymi zwierzętami
Światowy Dzień Goryla, przypadający 24 września, to okazja do przypomnienia o trudnej…
0 Komentarzy1 Minuty










