eSky podnosi gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2025/26

fot. Unsplash

Grupa eSky podniosła gwarancję ubezpieczeniową dla klientów rezerwujących pakiety lot+hotel w sezonie 2025/2026 do 51 mln zł. Nowa suma zabezpiecza środki osób dokonujących rezerwacji na eSky.pl w okresie od 7 września 2025 do 6 września 2026 roku. Wyższą gwarancję ubezpieczeniową udzieliło towarzystwo ERGO Hestia.

W odpowiedzi na rosnący popyt Grupa eSky zwiększyła gwarancję ubezpieczeniową. W 2024 roku przychody ze sprzedaży produktów pakietowych w Polsce wzrosły o 278 proc. w porównaniu z 2023 rokiem, a w pierwszej połowie 2025 roku osiągnęły już 128 proc. poziomu ubiegłego roku.

Na 2025 rok eSky prognozuje przychody w segmencie pakietowym na poziomie 1 mld zł przy około 300 tys. klientów. W 2026 roku firma spodziewa się dalszych dwucyfrowych wzrostów.

„Wzrost sumy gwarancyjnej do 51 mln zł to bezpośredni efekt naszego dynamicznego rozwoju i dowód na sukces trwającej transformacji eSky w internetowe biuro podróży. Sercem tej zmiany są nasze pakiety dynamiczne Wakacje i City Break, które stanowią odpowiedź na oczekiwania nowoczesnych podróżników. Dajemy im to, czego nie oferują klasyczne wczasy czarterowe: pełną elastyczność, nieograniczony wybór nietuzinkowych kierunków oraz dostęp do ogromnej bazy hoteli, a wszystko to przy zachowaniu gwarancji bezpieczeństwa i wielu form płatności w ramach jednego prostego procesu rezerwacyjnego. Co więcej, dzięki podziałowi na konkretne typy wyjazdów, takie jak Wakacje czy City Break, nasza oferta jest odporna na sezonowość i zapewnia ciągłość działania przez cały rok. Obserwujemy przy tym wyraźny trend: nasi klienci, którzy kiedyś kupowali tylko bilety lotnicze, teraz coraz częściej w jednej transakcji łączą lot z hotelem, uzupełniając podróż o usługi dodatkowe, takie jak transfer, fast track na lotnisku, parking czy wynajem samochodu” – wyjaśnia Jarosław Grabczak, Head of Commercial Product z eSky.pl.