Dookoła świata z Aviareps

Turismo Portugal to było jednym z uczestników Aviareps Around The World Roadshow. /fot. Mieczysław Pawłowicz
Turismo Portugal to było jednym z uczestników Aviareps Around The World Roadshow. /fot. Mieczysław Pawłowicz

Spotkaniem w Warszawie zakończył się ubiegłotygodniowy Around The World Roadshow organizowany przez firmę Aviareps.

Aviareps, globalna sieć sprzedaży i PR marek turystycznych i lotniczych, zorganizowała w ubiegłym tygodniu cykl spotkań w Katowicach, Poznaniu i Warszawie. To jeden z elementów działań promocyjnych firmy, odbywający się w każdym z ponad 70 krajów, gdzie są oni obecni. W Polsce odbywają się dwie edycje imprezy. W najnowszej swoją ofertę przedstawili przedstawiciele eSky z marką Thomas Cook, linii lotniczych Condor, Melo Travel z Madery, sieć hotelowa Hunguest a także reprezentanci narodowych przedstawicielstw turystycznych: Gruzji, Jamajki, Turismo Portugal, Visit Hungary i Visit Latvia. Na spotkania w trzech miastach przybyło ponad dwustu przedstawicieli biur podróży.

Wśród wielu atrakcji przedstawionych na konferencji, na szczególną uwagę zasługuje przypomnienie działań promocyjnych Jamajki. Każdy agent, który sprzeda wycieczkę do tego kraju otrzymuje dodatkową premię. Trzeba tylko zarejestrować się na stronach Rewards Jamaica

,,Wysokość nagród zmienia się sezonowo – mówi Katarzyna Mańczyk z Palm Agency, obsługującej Jamajkę – ale nadal niewielki procent polskich agentów biur podróży, sprzedających ten kierunek, rejestruje się na stronach programu”

Organizatorów z sektora MICE zainteresować może też propozycja Węgier. Od września wystartował tu program częściowych refundacji. Starać się o nią mogą organizatorzy imprez odbywających się do 30 czerwca 2027. Więcej informacji na stronach Budapest MICE Fund. W sumie na działanie promocyjne Węgrzy przeznaczyli ok 1 mln euro.