Cypryjska ofensywa MICE

Cypr znany był dotychczas wśród polskich turystów jako miejsce wypoczynku. Władze turystyczne Cypru mają jednak znacznie większe ambicje i próbują zainteresować polskich organizatorów swoją ofertą przeróżnych konferencji i wyjazdów typu incentive.
Od kilku lat zagraniczna turystyka przyjazdowa na Cyprze przeżywa rozkwit; wprost rekordowo zapowiada się sezon 2017. Według wszystkich statystyk i analiz wskaźniki wzrostu kształtują się na poziomie 15-20 procent. Dominują turyści z Wielkiej Brytanii i Rosji, ale również Polacy zajmują wysokie 7. miejsce.
W ubiegłym tygodniu Cypryjska Organizacja Turystyczna zorganizowała w hotelu Bellotto w Warszawie prezentację i warsztaty poświęcone konferencjom i podróżom motywacyjnym na słonecznym Cyprze. Trzeba przyznać, że wyspa ma wprost idealne warunki stworzone do tego typu imprez. W czasie wieczoru prezentowali je zarówno przedstawiciele CTO, jak również organizatorzy MICE Suncare DMC i Top Kinisis DMC. Przede wszystkim to szeroki wachlarz bazy noclegowej – od hoteli kat***** po obiekty typowo turystyczne.
Dalej – niezwykle bogate możliwości programowe: rejsy jachtem, „jeep safari”, wizyty w cypryjskich wioskach, degustacje miejscowego wina i lokalnych przysmaków, wieczory w tawernach, „pirackie” noce itp.
W wieczorze cypryjskim uczestniczył Jego Ekscelencja Ambasador Republiki Cypryjskiej w Polsce Petros Kestoras. Przybyło ponad 130 przedstawicieli polskiej branży turystycznej; część z nich wzięła udział w warsztatach z udziałem strony cypryjskiej.
Tasoula Syrimi dyrektor ds. turystyki przyjazdowej i konferencji z Top Kinisis, powiedziała: „Polski rynek stanowi dobry potencjał dla turystyki na Cypr i w następstwie naszych spotkań liczymy na pozyskanie nowych partnerów”.
Wieczór zakończyła kolacja z narodowymi potrawami cypryjskimi i oczywiście lokalnymi winami.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










