Corendon Airlines z nową kampanią outdoorową w Polsce

fot. materiały prasowe

Corendon Airlines uruchamia kampanię outdoorową w Polsce pod hasłem „Słońce przez cały rok. Polska Antalya – Non Stop”. Celem działań jest promocja bezpośrednich połączeń z Polski do Antalyi, jednej z najpopularniejszych destynacji turystycznych w Turcji.

Realizacja pierwszego etapu kampanii obędzie się w Warszawie w dniach 18-31 sierpnia 2025 roku. Spoty reklamowe pojawią się na 49 ekranach CLP, zarówno wewnątrz galerii handlowych, jak i w przestrzeni miejskiej.

Druga odsłona kampanii rozpocznie się 25 sierpnia i potrwa do 7 września 2025 roku w Katowicach. Na Śląsku reklamy wyemituje 77 ekranów, z czego 20 zlokalizowano w galeriach handlowych, a 57 w przestrzeni miejskiej. Dodatkowym elementem kampanii będzie obecność reklam na 10 autobusach komunikacji miejskiej. Katowicki etap zbiegnie się z turniejem EuroBasket 2025, który przyciągnie kibiców z całej Europy.

„Polacy kochają Turcję. Nasza kampania OOH w Warszawie i Katowicach to symboliczny krok w stronę jeszcze bliższej obecności Corendon Airlines na polskim rynku oraz wzmocnienia i pogłębienia współpracy z naszymi partnerami” – powiedziała Halina Strzyżewska, Country Sales Manager Corendon Airlines.

Antalya, położona w sercu Riwierii Tureckiej, od lat przyciąga turystów klimatem, plażami i bogactwem kultury. Loty oferowane przez Corendon Airlines mają zapewnić komfortowy dostęp do regionu, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich podróżnych.