Corendon Airlines z nową kampanią outdoorową w Polsce
fot. materiały prasowe
Corendon Airlines uruchamia kampanię outdoorową w Polsce pod hasłem „Słońce przez cały rok. Polska Antalya – Non Stop”. Celem działań jest promocja bezpośrednich połączeń z Polski do Antalyi, jednej z najpopularniejszych destynacji turystycznych w Turcji.
Realizacja pierwszego etapu kampanii obędzie się w Warszawie w dniach 18-31 sierpnia 2025 roku. Spoty reklamowe pojawią się na 49 ekranach CLP, zarówno wewnątrz galerii handlowych, jak i w przestrzeni miejskiej.
Druga odsłona kampanii rozpocznie się 25 sierpnia i potrwa do 7 września 2025 roku w Katowicach. Na Śląsku reklamy wyemituje 77 ekranów, z czego 20 zlokalizowano w galeriach handlowych, a 57 w przestrzeni miejskiej. Dodatkowym elementem kampanii będzie obecność reklam na 10 autobusach komunikacji miejskiej. Katowicki etap zbiegnie się z turniejem EuroBasket 2025, który przyciągnie kibiców z całej Europy.
„Polacy kochają Turcję. Nasza kampania OOH w Warszawie i Katowicach to symboliczny krok w stronę jeszcze bliższej obecności Corendon Airlines na polskim rynku oraz wzmocnienia i pogłębienia współpracy z naszymi partnerami” – powiedziała Halina Strzyżewska, Country Sales Manager Corendon Airlines.
Antalya, położona w sercu Riwierii Tureckiej, od lat przyciąga turystów klimatem, plażami i bogactwem kultury. Loty oferowane przez Corendon Airlines mają zapewnić komfortowy dostęp do regionu, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem wśród polskich podróżnych.
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty
15 grudnia 2025
Ryanair przedstawia najpopularniejsze kierunki Polaków w okresie świątecznym
W okresie świąteczno-noworocznym Polacy najchętniej wybierają Włochy, Hiszpanię i Maltę,…
0 Komentarzy3 Minuty
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty










