Corendon Airlines sponsorem strategicznym Górnika Zabrze

fot. materiały prasowe

Górnik Zabrze rozpoczął sezon 2025/2026 PKO BP Ekstraklasy z nowym sponsorem strategicznym – linią lotniczą Corendon Airlines. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27 i obejmuje szeroką ekspozycję marki na stadionie, w mediach klubowych oraz na strojach zawodników.

Współpracę oficjalnie ogłoszono podczas konferencji prasowej z udziałem Haliny Strzyżewskiej, menedżerki sprzedaży Corendon Airlines na Polskę oraz Lukasa Podolskiego – napastnika Górnika Zabrze i ambasadora marki.

Partnerstwo podkreśla strategię Corendon Airlines, która zakłada łączenie działań marketingowych z budowaniem relacji z fanami sportu. Współpraca z klubem mającym silną i lojalną bazę kibiców ma wspierać kampanię promocyjną przewoźnika, koncentrującą się na połączeniach z polskich miast do popularnych kurortów w Turcji, Grecji i Hiszpanii. Obecność Lukasa Podolskiego, znanego również na rynku tureckim, ma dodatkowo wzmacniać rozpoznawalność marki.

W meczu otwierającym nowy sezon PKO BP Ekstraklasy Górnik Zabrze pokonał Lechię Gdańsk 2:1, zdobywając komplet punktów i wprowadzając kibiców w rozgrywki z dużą dawką optymizmu. Z okazji inauguracji sezonu przygotowano także specjalną strefę aktywacyjną Corendon Airlines, w której fani mogli m.in. zmierzyć siłę strzału, wziąć udział w konkursach oraz zapoznać się z aktualną ofertą przewoźnika.