Coral Travel wręczył w Turcji nagrody najlepszym agentom

Od 9 do 16 października Coral Travel Poland gościło ponad 100 najlepszych biur podróży z całej Polski. Każdego roku wszystkie marki OTI Holding, w tym Coral Travel, zapraszają najlepszych partnerów do swojej rodzimej Turcji, by podziękować za kolejny rok współpracy i uhonorować najlepszych podczas Gali Starway’ 21. Wręczono też 44 statuetki i 4 globy za najwyższą sprzedaż sezonu 2020 oraz 2021.
Tegoroczny program pobytu zakładał zarówno część wypoczynkową, wycieczkową jak i oficjalną z Galą Starway’ 21.
Zaproszeni partnerzy wypoczywali w tym roku hotelach Riwiery Tureckiej: Club Megasaray w Belek, Club Grand Side oraz Rixos Sungate w Kemer. Mieli także do wyboru różne atrakcje, w tym wycieczkę na Pamukkale czy dzień pełen wrażeń w jednym z największych Parków Rozrywki ,,The Land of Legends’’ oraz spacer ze zwiedzaniem pięknej starówki Antalyi.
Uczestnicy wzięli też udział w Targach OTI workshop, gdzie prezentowało się ponad 70 tureckich hoteli specjalnie dla 1000 najlepszych partnerów i sieci sprzedaży Coral Travel na całym świecie.
Zwieńczeniem pobytu była uroczysta Gala Starway Awards 2021 Coral Travel, która miała miejsce 14 października w hotelu Rixos Sungate w Kemer.
Kaan Ergün dyrektor generalny Coral Travel Poland, powiedział: „To wyjątkowa Gala, ponieważ miałem przyjemność złożyć podziękowania i wręczyć nagrody za dwa ostatnie lata. Jakże inne jak dotąd lata – trudny sezon 2020 i bardzo owocny 2021. Niepewność tego czasu pokazała nam, że możemy liczyć na siebie nawzajem również w trudnych momentach. Wspieraliśmy się na linii touroperator – biuro sprzedaży, rozumieliśmy, bo i pracy przy obsłudze Klienta było więcej jak zazwyczaj. Zmienność zasad, obostrzeń, wprowadzanie kwarantanny, zmiany ustaw, wymagania dot. testów – to wszystko powodowało właśnie wzrost natężenia pracy i to w szybko zmieniających się warunkach. Daliśmy radę, razem.
Mijający sezon 2021 był bardzo dobry. Skupialiśmy się na zrealizowaniu sprzedaży zbliżonej do tej, którą zrobiliśmy w 2019 roku, przed pandemią, czyli około 355 tys. Klientów a nasze szacunki pokazują, że ta realizacja będzie nawet większa, bo 370 tys. klientów. Mogę powiedzieć, że sezon 2021 to był najlepszy rok w naszej historii.
Co nas szczególnie cieszy, to fakt, że ten wzrost w dużej mierze zrobiliśmy na kierunku Turcja. I sezon zakończymy umacniając naszą pozycję jako lidera w sprzedaży pakietów do Turcji, z udziałem w rynku 47 proc.. A to oznacza, że co drugi turysta wylatujący na zorganizowane wakacje z Polski do Turcji to Klient Coral Travel. Tak więc mamy co świętować i za co dziękować naszym partnerom, których z przyjemnością gościmy w Turcji.”
Podczas uroczystej Gali Starway’21 wręczone zostały dyplomy w różnych kategoriach jako uznanie i podziękowanie za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję turystyki i marki Coral Travel.
Wręczono też 44 statuetki i 4 globy za najwyższą sprzedaż sezonu 2020 oraz 2021. Wyróżnienia przyznawane były w kilku kategoriach: Autoryzowany Agent, Salon franczyzowy, Biuro Niesieciowe oraz Portale i Biura Sieciowe.

Podczas Gali, ale i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach biznesowych zajmowały dalsze plany touroperatora i rola sieci sprzedaży. Biura agencyjne i franczyzowe są dla Coral Travel niezwykle ważnymi partnerami biznesowymi i wciąż jednym z głównych kanałów sprzedaży, z udziałem 60 proc. Na najbliższy rok touroperator zaplanował rozwój tej sieci, szczególnie kanału biur franchisingowych planując, że na koniec 2022 roku będzie ich już 50 (obecnie jest 9 takich biur).
Na 2022 rok Coral Travel ma podobne plany jak na 2021 licząc przy tym na większe zainteresowanie podróżowaniem, jeśli tylko warunki ku temu będą dobre i mniej zmienne. Dalej koncentruje się na dostępności dla Klientów i np. uruchamia wyloty wakacyjne z kolejnego lokalnego lotniska – z Lublina. Na nadchodzący sezon, który już wystartował z ofertą ,,Premiera Lata 22’’ zwiększona jest liczba miejsc zarówno w Turcji jak i Grecji, Bułgarii, Egipcie i Tunezji.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Stworzono cyfrowe archiwum polskiej turystyki. Instytut Turystyki udostępnia 80 tys. zdigitalizowanych materiałów
Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki wraz z Instytutem Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
CzechTourism Polska: Polacy coraz chętniej odwiedzają Czechy. Liczba pobytów wzrosła o 14,9 proc.
Rok 2025 przynosi zwiększoną aktywność polskich turystów w Czechach. Po trzech kwartałach…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Itaka spotkała się z partnerami z całej Polski podczas Agent Night Arena
17 grudnia 2025 roku na Itaka Arenie w Opolu odbyło się wydarzenie Itaka Agent Night…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
eSky: Polacy planują podróże z wyprzedzeniem. Wzrost rezerwacji do USA i Meksyku
Dane z internetowego biura podróży eSky pokazują, że Polacy coraz częściej planują…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty










