Chorwacja zyskuje na Mundialu

Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują w ostatnich tygodniach rekordową ilość wejść.
Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej znacząco wpłynęły na promocje Chorwacji, nie tylko jako destynacji turystycznej, ale i całego państwa. Największe rezultaty w promocji przyniosło wejście drużyny Vatrenih do finału Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, powiedział: „Obecność Chorwacji w finale Mistrzostw Świata jest największym osiągnięciem w historii piłki nożnej w Chorwacji. Wydarzenie to zwróciło uwagę światowej opinii publicznej na nasz kraj. Jest to również wyjątkowa okazja do wzmocnienia działań promocyjnych. Stworzyliśmy krótsza wersję spotu Ambasadorzy chorwackiej turystyki, który w tej wersji składa się z kadrów z udziałem kluczowych chorwackich piłkarzy. Spot został doskonale przyjęty zarówno w czasie, jak i po meczu Chorwacja – Anglia. Pozytywny efekt widoczny jest również na stronie internetowej Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, która zanotowała rekordowy wzrost wejść o 250 proc. w stosunku do tego samego okresu przed rokiem. Najwięcej odwiedzających było z Włoch, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Indii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Polski i Holandii.”
W czasie wczorajszej mini kampanii na kanale YouTube wykorzystana została geolokacja. Ze szczególnym uwzględnieniem w czasie meczu okolic stadionu Luznhiki, a po szczęśliwym zakończeniu terenu całej Moskwy. Przy tej okazji skrócona wersja spotu promocyjnego została obejrzana ponad 250.000 razy. Po zwycięstwie reprezentacji Chorwacji i wejściu do finału Mistrzostw Świata „view rate“ spotu wzrósł o 161 proc. Kampania była przeprowadzona również na Facebooku z akcentem na stadion Luznhiki, a sam spot podczas i po meczu osiągnął wspaniały rezultat 74.000 wyświetleń.
Akcja promocyjna została przeprowadzona również na Instagramie i Twitterze. Chorwacka Wspólnota Turystyczna włączyła się w interaktywną komunikację z fanami reprezentacji na całym świecie. Wszystkie podjęte działania w mediach społecznościowych przyniosły ogromną liczbę komentarzy, lajków i udostępnień. Dla przykładu na Twitterze odnotowano ponad 2 mln wyświetleń oraz otrzymano ponad 1000 wiadomości z życzeniami i gratulacjami. Wspaniałe rezultaty odnotowano również na globalnym profilu Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej na Facebooku oraz Instagramie – zasięg postów ponad 1 mln użytkowników w ciągu 1 dnia.
Szczególnie aktywni na Facebooku byli przyjaciele Chorwacji z Polski, Niemiec i Włoch.
Link do spotu z chorwackimi piłkarzami: https://www.youtube.com/watch?v=BXF9Qf4t_yw
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty










