Australia: nowa animacja polskiej firmy Platige Image promuje turystykę

Stworzone przez Platige Image filmy oraz spoty reklamowe będą pokazywane w ramach międzynarodowej kampanii, której celem jest zachęcanie do odwiedzenia Australii. Ma w tym pomóc ożywiona komputerowo maskotka kangura – najbardziej rozpoznawalnego symbolu tego kraju.
Tourism Australia to agencja rządowa, powołana w celu przyciągnięcia zagranicznych gości do Australii, zarówno w celach rekreacyjnych, jak i biznesowych. Organizacja skupia się na 15 kluczowych rynkach, a jej działania obejmują reklamę, public relations, targi, programy branżowe, promocje konsumenckie, komunikację online i badania konsumenckie.
Nowy ambasador marki Tourism Australia to Ruby – pamiątkowy kangur, ożywiony przez Platige Image, dzięki animacji CGI. W spocie przygotowanym przez polskie studio wystąpiła także aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Premiera nowego spotu miała miejsce 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu oraz Tokio. Za ich produkcję odpowiadała Nicole Ryan.
„Michael Gracey, reżyser zrealizowanych dla Australijskiej Izby Turystyki spotów i wielki fan prac polskiego studia od czasu, jak zobaczył reklamę zegarków Citizen, od razu wiedział, że Platige Image to idealny wybór dla Tourism Australia. O tym, że to właśnie my zrealizujemy te animacje, zadecydowało także bogate doświadczenie w pracy dla wielu znanych międzynarodowych marek, takich jak: Aston Martin, Lego, Samsung, etc.” – powiedziała Michael Ryan, producentka.
Choć Platige Image było przed wszystkim odpowiedzialne za komputerowe stworzenie postaci oraz ich animację, to na tym rola polskiego studia się nie kończyła.
„Wspomagaliśmy również proces kreatywny części komercyjnych projektu współpracując bezpośrednio z agencją. Dbaliśmy też o to, aby pomysły kreatywne jak najlepiej wykorzystywały dostępne media, technologię, zasoby i moce twórcze wszystkich artystów zaangażowanych w ten projekt” – dodaje Arek Arciszewski z Platige Image.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty










