Anex Tour – jest w nas moc, której nie da się zatrzymać…

Nowe kierunki, dynamiczny rozwój własnych salonów sprzedaży, doskonała i rozwijająca się współpraca z agentami turystycznymi a także słuchanie potrzeb klientów napędzają nas każdego dnia – mówi Ilker Adiguzel, prezes Anex Tour Poland.
Marzena Markowska: To już kolejny rok działalności Anex Tour w Polsce! Co się zmieniło przez te lata?
Ilker Adiguzel: Przez ostatni rok kontynuujemy nasze działania zgodnie z wyznaczoną na początku naszej działalności misją i wizją biura. Zbudowaliśmy solidne fundamenty dobrze działającego biznesu, na których teraz rośniemy z roku na rok. Do naszego zespołu dołączają nowi, doświadczeni specjaliści z rynku turystycznego, rozbudowujemy nasze portfolio o nowe destynacje oraz hotele, inwestujemy cały czas w nowe technologie, które mają ułatwić współpracę z naszymi partnerami oraz usprawnić klientom proces zakupowy. Każdego dnia tworzymy niesamowite rzeczy, w których zarówno ja, jak i mój team przekraczamy granice. I to jest właśnie jeden z powodów, dla którego drzwi sukcesu są dla nas otwarte – nie boimy się nowych rzeczy, ale do każdego działania przykładamy dużą wagę – analizujemy, sprawdzamy konkurencję, zapotrzebowanie na rynku. To, że mamy określoną strategię, wizję i misję sprawia, że czeka nas w kolejnych latach dalszy rozwój i sukces.
MM: A jak widzi Pan Anex Tour na tle konkurencji?
IA: Konkurencja na rynku jest silna, więc podchodzimy do niej z szacunkiem. Jednak skupiamy się na jakości naszych ofert. Nie wybieramy kopiowania konkurentów – chcemy być inni, wyjątkowi i nie idziemy tą samą drogą co inni. Obserwujemy rynek, dopasowujemy się do zmieniających się trendów i szukamy niszy, żeby klient miał wybór. To motywuje cały zespół do ciężkiej pracy, ale także wspólnego sukcesu!
MM: Początek roku to czas podsumowań i planów na kolejny. Jaki był rok 2024 dla Anex Tour?
IA: To był bardzo dobry rok – działo się naprawdę sporo. Odnotowaliśmy znaczący wzrost w 2024 roku, w liczbie obsłużonych klientów, bo aż 60% wzrostu, porównując rok 2023 z 2024. Ponadto pozyskaliśmy nową gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2024/2025, która opiewa na kwotę 130 302 000 zł, czyli została podwojona. To pokazuje, że Anex Tour jest silnym brandem, któremu klienci mogą zaufać.
Otworzyliśmy kolejne 6 biur własnych i mamy ich na ten moment już 16 w największych miastach Polski. Lokalizacje i aranżacja naszych biur podróży są starannie wybierane, a personel pracujący w biurach to prawdziwi specjaliści z dużą wiedzą.
W 2024 roku skupiliśmy się przede wszystkim na poszerzeniu naszej oferty o nowe destynacje. Otworzyliśmy nowe egzotyczne kierunki, takie jak Zjednoczone Emiraty Arabskie, Dominikana czy Wietnam. Zgodnie ze strategią Anex Tour rozszerzamy portfolio, aby zapewnić najbardziej pożądane kierunki dla naszych klientów. Dominikana i Wietnam dla naszej firmy są jednymi z kluczowych destynacji. Słowa zamieniliśmy w działania i rozpoczęliśmy nowy rozdział naszej firmy na polskim rynku, który będziemy kontynuować o co raz to nowsze kierunki.
Niezwykle ważnym aspektem w 2024 była także współpraca z biurami agencyjnymi. Zacieśniła się podczas regularnie organizowanych Road Shows, a także ekskluzywnych wyjazdów workshopowych. Zależy nam na stałym i bliskim kontakcie z naszymi partnerami biznesowymi, bo to dzięki nim rośniemy tak szybko. Słuchamy ich potrzeb i staramy się dostosowywać do ich oczekiwań, działając w sposób partnerski.
MM: A co skłoniło Anex do wyboru tych destynacji?
IA: Naszym celem jest dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń podróżniczych. Wybór tych kierunków wynika z rosnącego zainteresowania turystów egzotycznymi destynacjami oraz ich unikalnymi atrakcjami. Wiemy, gdzie mamy mocny produkt najwyższej jakości i chcemy się nim dzielić z klientami. Latamy do unikatowych regionów, dla polskich turystów nowych, dzięki czemu mogą z nami odkrywać każdy kierunek na nowo.
MM: Jakie są główne cele Anex Tour Poland na 2025 rok?
IA: Naszym celem jest utrzymanie stabilnego wzrostu z niezmienioną jakością obsługi. Poszerzanie naszej oferty o nowe kierunki oraz hotele tak, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Nie chcę zdradzać wszystkich planów, ale jak domyślacie się Państwo – Wietnam i Dominikana to dopiero początek nowej egzotycznej drogi Anex Tour Poland.
MM: To czego życzyć Anex Tour w 2025 roku?
IA: Odpowiem może słowami piosenki (śmiech): Bon Jovi śpiewał: „It’s my life! And it’s now or never!”
A tak poważnie, życzę sobie i całemu zespołowi Anex Tour, żeby wierzył dalej w naszą misję uszczęśliwiania ludzi, żebyśmy się nie zatrzymywali, tylko przekraczali granice, bo tylko wtedy osiągniemy wspólny sukces!
POWIĄZANE WPISY
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
Włoskie wakacje w odpowiedzialnym stylu: Emilia-Romania stawia na dostępność i spokój
Emilia-Romania redefiniuje ideę rodzinnych wakacji, oferując rozwiązania, które…
0 Komentarzy4 Minuty
6 sierpnia 2025
Koszyce – city break blisko polskiej granicy
Koszyce, drugie pod względem liczby ludności miasto Słowacji, stają się coraz bardziej…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB
Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Jak zwiedzać Niemcy z ograniczonym budżetem? Praktyczny przewodnik po bezpłatnych atrakcjach
Nawet przy ograniczonym budżecie podróż po Niemczech może być pełna atrakcji. Turyści…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty
8 sierpnia 2025
HONOR i eSky prezentują fotograficzny przewodnik dla podróżników
HONOR i eSky.pl rozpoczęły wspólną kampanię skierowaną do podróżników, łączącą…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
Włoskie wakacje w odpowiedzialnym stylu: Emilia-Romania stawia na dostępność i spokój
Emilia-Romania redefiniuje ideę rodzinnych wakacji, oferując rozwiązania, które…
0 Komentarzy4 Minuty
6 sierpnia 2025
Koszyce – city break blisko polskiej granicy
Koszyce, drugie pod względem liczby ludności miasto Słowacji, stają się coraz bardziej…
0 Komentarzy2 Minuty
6 sierpnia 2025
eSky: Śródziemnomorskie kierunki nadal dostępne w ofercie last minute
Z analizy przeprowadzonej przez internetowe biuro podróży eSky.pl wynika, że Polacy wciąż…
0 Komentarzy4 Minuty
13 sierpnia 2025
Usain Bolt globalnym ambasadorem turystyki Jamajki w nowej kampanii JTB
Jamajska Rada Turystyczna (JTB) rozpoczęła nową kampanię reklamową z udziałem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 sierpnia 2025
eSky.pl: Kobiety w sile wieku coraz częściej podróżują solo
Coraz więcej kobiet w sile wieku wybiera podróże solo - z danych eSky.pl wynika, że w…
0 Komentarzy2 Minuty
13 sierpnia 2025
Jak zwiedzać Niemcy z ograniczonym budżetem? Praktyczny przewodnik po bezpłatnych atrakcjach
Nawet przy ograniczonym budżecie podróż po Niemczech może być pełna atrakcji. Turyści…
0 Komentarzy3 Minuty
12 sierpnia 2025
TFG: Rynek turystyczny w Polsce z rekordowym I półroczem 2025 roku
Zgodnie z danymi Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (TFG), w pierwszym półroczu 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
11 sierpnia 2025
Kiwi.com udostępnia serwer MCP do wyszukiwania lotów przez agentów AI
Firma Kiwi.com, we współpracy z partnerem technologicznym AIpic, udostępniła serwer MCP…
0 Komentarzy1 Minuty