Amadeus wprowadza nową internetową platformę rezerwacyjną

Amadeus 30 marca oficjalnie ogłosił udostępnienie dla biur podróży w Polsce kolejnej generacji swojej platformy rezerwacyjnej pod nazwą Amadeus Selling Platform Connect udostępniającej szeroki wybór ofert usług turystycznych przez globalny system dystrybucji Amadeus GDS.
W aplikacji Amadeus Selling Platform Connect zastosowano istotne, nowe rozwiązania, które ułatwią pracę konsultantom w biurach podróży, pozwalając im szybciej i lepiej obsługiwać klientów. Po pierwsze, nowa platforma Amadeus działa szybko i płynnie,
a jej nowa forma graficzna sprawia, że jest ona przejrzysta, intuicyjna i łatwa w obsłudze. Dzięki temu umożliwia biurom podróży obsługę na wysokim poziomie większej liczby klientów w krótszym czasie, obniżając koszty. Po drugie, aplikacja pozwala łatwiej rezerwować wiele różnych usług turystycznych w jednym miejscu, dzięki czemu konsultanci biur podróży mogą łatwiej dobierać różne oferty i łączyć je w spersonalizowane pakiety, oferując swoim klientom dodatkowe usługi.
Amadeus Selling Platform Connect oferuje kilka nowych możliwości technicznych:
• Nowa platforma jest w 100 proc. obsługiwana w chmurze obliczeniowej i dostępna z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej. Dzięki temu można jej używać z każdego miejsca, o dowolnej porze i z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Co więcej, biuro podróży nie musi poświęcać czasu na instalację i konfigurację oprogramowania na swoich komputerach, ponieważ program fizycznie znajduje się na serwerach Amadeus.
• Aplikacja Connect daje możliwość korzystania zarówno z komend tekstowych (tzw. Cryptic), jak i trybu graficznego, a także płynnego przełączania z między nimi. Dzięki temu platforma jest doskonałym rozwiązaniem zarówno dla doświadczonych kasjerów, jak i dla osób, które dopiero zaczynają pracę w biurze podróży i nie odbyły specjalistycznych szkoleń.
• Platforma pozwala dostosować wygląd panelu użytkownika oraz poszczególnych widoków do indywidualnych potrzeb użytkownika, w zależności od specyfiki jego pracy, doświadczenia i indywidualnych preferencji.
• Program daje też możliwość używania niedostępnych dotychczas usprawnień, które sprawiają, że konsultant biura podróży może opracować bardziej efektywnie. Przykładami takich rozwiązań są możliwość importu danych pasażerów z plików zewnętrznych czy obsługa transakcji pochodzących z innych systemów GDS.
Paweł Rek, dyrektor generalny Amadeus Polska, powiedział: „W erze Internetu podróżni są bardziej świadomi i lepiej poinformowani niż kiedykolwiek wcześniej, a także otrzymują oferty z różnych źródeł, w tym bezpośrednio od dostawców usług turystycznych. Dlatego biura podróży, aby wyróżnić się na tle konkurencji muszą oferować im najwyższy poziom obsługi i eksperckiej wiedzy. Nasza najnowsza platforma Amadeus Selling Platform Connect jest odpowiedzią na tę potrzebę – wydatnie usprawnia obsługę podróżnych, jednocześnie obniżając koszty biur podróży oraz ułatwiając im oferowanie usług dodatkowych.
Najnowsza aktualizacja naszej platformy to najważniejsza zmiana wprowadzona w niej od ponad dekady. Jest to rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb podróżujących i biur podróży, dla których Internet stał się codziennym, podstawowym narzędziem. Platformę Amadeus Selling Platform Connect przygotowywaliśmy we współpracy z naszymi klientami, poświęcając wiele godzin na testy użyteczności. Spotkała się już ona z pozytywnym przyjęciem w innych krajach, dlatego wierzę, że w pełni spełni oczekiwania biur podróży również w Polsce.”
Oprócz nowych funkcji, Amadeus Selling Platform Connect oferuje też wszelkie udogodnienia, które miało dotychczas oferowane rozwiązanie. Dotyczy to dostępu do danych w czasie rzeczywistym, możliwości używania komend tekstowych, integracji platformy z innym oprogramowaniem używanym przez biura podróży, a także dostęp do pełnej gamy usług szczegółowych, takich jak: Amadeus Fare Families, Amadeus Ancillary Services, Amadeus Ticket Changer i inne.
Osoby pracujące w branży turystycznej, które chciałyby bliżej zapoznać się z platformą Connect, mogą wziąć udział w jednym ze spotkań, organizowanych w 7 miastach, w czasie, których będą mogli poznać szczegóły nowego rozwiązania. Oprócz spotkania inauguracyjnego w Warszawie, które odbyło się 30 marca, Amadeus zaprasza na wydarzenia w Krakowie (5 kwietnia), Katowicach (6 kwietnia), Wrocławiu (7 kwietnia), Poznaniu (11 maja), Szczecinie (12 maja) i Trójmieście (10 czerwca). Oprócz prezentacji Amadeus Selling Platform Connect, goście będą mogli wziąć udział w inspirujących warsztatach twórczych oraz skorzystać z innych zaplanowanych atrakcji. Zainteresowani wzięciem udziału mogą zarejestrować się na stronie http://www.iloveconnect.pl/.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty
25 listopada 2025
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30 proc. niższe niż w święta
Wakacje.pl: Przełom listopada i grudnia najtańszym momentem na podróż. Ceny wyjazdów o 30…
0 Komentarzy3 Minuty
24 listopada 2025
Black Week 2025: Skyscanner podpowiada, jak szukać najlepszych ofert
Nadchodzący Black Week ponownie przyciąga uwagę podróżnych, a Skyscanner prezentuje…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
24 listopada 2025
Travelist.pl: Polacy coraz wcześniej rezerwują wyjazdy na lato 2026. Bałtyk pozostaje liderem
Polscy turyści coraz wcześniej planują wakacyjny wypoczynek. Jak wynika z danych portalu…
0 Komentarzy3 Minuty










