Agencja Power z nową koncepcją – „The Power of Tomorrow”

fot. materiały prasowe

Agencja Power, działająca w branży MICE, wchodzi w sezon 2025/26 z koncepcją „The Power of Tomorrow”, stawiając na świadome doświadczenia zamiast przeładowanych wydarzeń i odpowiadając na potrzebę zwolnienia tempa w świecie przebodźcowania.

Koncepcję „The Power of Tomorrow” zbudowano na trzech filarach: technologii, kreatywności i odpowiedzialności. W nowej identyfikacji wizualnej agencja wprowadza dwa symbole. Pierwszym jest kobieta-liderka w goglach VR, uosabiająca świadome przywództwo oraz ludzki wymiar technologii. Drugim – koliber, który ma obrazować równowagę pomiędzy naturą a innowacją.

Nowa koncepcja wychodzi poza sferę designu. Agencja ogłosiła rozwój projektu „Sporteum Power Padel”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Inicjatywa ma na celu promowanie zdrowia i integracji poprzez padel – sport, który ma być idealny do redukcji stresu. W ramach projektu firma zbudowała własne korty i planuje mobilne rozwiązania, aby włączyć padla do programów incentive travel i codziennej oferty eventowej w całej Polsce.

Na sezon 2025/26 Agencja Power stawia na trzy priorytety: technologię z sensem, świadome projektowanie oraz well-being i autentyczność. Firma deklaruje, że chce skupić się na tworzeniu projektów, które mają realną wartość i znaczenie.