Accor świętuje 100 milionów uczestników programu lojalnościowego ALL

Accor ogłosił, że liczba uczestników programu lojalnościowego ALL przekroczyła 100 milionów. ALL oferuje swoim członkom ekskluzywne korzyści, specjalne ceny na pobyty, dostęp do wydarzeń oraz współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie. W 2025 roku Accor planuje dalszą rozbudowę programu i poszerzenie jego oferty.
Program umożliwia właścicielom hoteli zwiększenie ruchu i generowanie przychodów, a jego zakres obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości” – podkreślił Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor.
Od momentu uruchomienia w 2019 roku ALL jest jednym z czynników wzrostu i rozpoznawalności marek Accor. Program wpłynął na zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i jej partnerów hotelowych. Liczba uczestników podwoiła się w ciągu pięciu lat, a w 2024 roku dołączyło do niego 11 mln nowych członków.
ALL obejmuje platformę łączącą hotelarstwo, turystykę i rozrywkę. Sprzedano 7700 pakietów Limitless Experiences, obejmujących wydarzenia kulturalne, sportowe i koncerty w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu i Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerska programu obejmuje ponad 110 firm z różnych branż, a w 2025 roku planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejnych 15 partnerów.
ALL realizuje także inicjatywy ekologiczne i społeczne. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele charytatywne, co przyniosło łączną donację w wysokości 11 mln punktów. Wdrożono także inicjatywę „Skip the Clean”, umożliwiającą rezygnację z codziennego sprzątania pokoju w zamian za punkty lojalnościowe, co wpływa na zmniejszenie zużycia wody, środków chemicznych oraz wydłużenie żywotności pościeli i ręczników.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty










