Accor świętuje 100 milionów uczestników programu lojalnościowego ALL

Accor ogłosił, że liczba uczestników programu lojalnościowego ALL przekroczyła 100 milionów. ALL oferuje swoim członkom ekskluzywne korzyści, specjalne ceny na pobyty, dostęp do wydarzeń oraz współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie. W 2025 roku Accor planuje dalszą rozbudowę programu i poszerzenie jego oferty.
Program umożliwia właścicielom hoteli zwiększenie ruchu i generowanie przychodów, a jego zakres obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości” – podkreślił Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor.
Od momentu uruchomienia w 2019 roku ALL jest jednym z czynników wzrostu i rozpoznawalności marek Accor. Program wpłynął na zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i jej partnerów hotelowych. Liczba uczestników podwoiła się w ciągu pięciu lat, a w 2024 roku dołączyło do niego 11 mln nowych członków.
ALL obejmuje platformę łączącą hotelarstwo, turystykę i rozrywkę. Sprzedano 7700 pakietów Limitless Experiences, obejmujących wydarzenia kulturalne, sportowe i koncerty w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu i Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerska programu obejmuje ponad 110 firm z różnych branż, a w 2025 roku planowane jest rozszerzenie współpracy o kolejnych 15 partnerów.
ALL realizuje także inicjatywy ekologiczne i społeczne. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele charytatywne, co przyniosło łączną donację w wysokości 11 mln punktów. Wdrożono także inicjatywę „Skip the Clean”, umożliwiającą rezygnację z codziennego sprzątania pokoju w zamian za punkty lojalnościowe, co wpływa na zmniejszenie zużycia wody, środków chemicznych oraz wydłużenie żywotności pościeli i ręczników.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Magda Plutecka nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji w Sun&Fun Holidays
Sun&Fun Holidays ogłosiło Magdę Plutecką nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
Magdalena Krucz nową prezeską Polskiej Organizacji Turystycznej
Dziś, 2 grudnia 2025 roku, Magdalenę Krucz powołano na stanowisko prezeski Polskiej…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty










