GOPASS rozpoczął przedsprzedaż skipassów do ośrodków narciarskich na Słowacji i w Polsce
Sezon zimowy w ośrodkach narciarskich już puka do drzwi. Podczas gdy poszczególne ośrodki uważnie śledzą prognozy pogody, aby dowiedzieć się, kiedy będzie można zacząć naśnieżanie, narciarze otwierają już kalendarze. W piątek 19 listopada GOPASS rozpoczął przedsprzedaż jedno- i kilkudniowych skipassów do ośrodków narciarskich na Słowacji i w Polsce.
„Decydenci poszczególnych krajów określili warunki, na jakich będą mogły działać ośrodki narciarskie. My z kolei zrobimy wszystko, aby nasi goście mogli cieszyć się jazdą na nartach, a jednocześnie, aby uprawianie sportów zimowych było dla wszystkich bezpieczne“ – powiedział Čeněk Jílek, COO spółki Tatry Mountain Resorts, a.s. (TMR). Dokładne informacje o restrykcjach obowiązujących w poszczególnych ośrodkach narciarskich umieszczone są na ich stronach internetowych. Kontrola przestrzegania poszczególnych zasad w związku z COVID-19 (przetestowani, w pełni zaszczepieni, wyleczeni z COVID), będzie się odbywać w ośrodkach zgodnie z warunkami obowiązującymi w danym kraju – przy zakupie skipassów online, offline, ewentualnie także w samych ośrodkach.
Otwarcie ośrodków narciarskich zaplanowano w następujących terminach: 3.12. Jasna (SK), 4.12. Jezioro Szczyrbskie (SK), 11.12. Tatrzańska Łomnica (SK), 17.12. Szczyrk (PL). Od dziś narciarze mogą kupić jedno- i kilkudniowe skipassy do wszystkich tych ośrodków.
„Przedsprzedaż skipassów w sposób podobny do zakupu biletów lotniczych – czyli w elastycznych cenach. Zasada jest prosta – im wcześniej kupisz skipass, tym taniej. W praktyce oznacza to, że narciarze kupujący skipassy online przez stronę GOPASS, kupują jedno- i kilkudniowe skipassy w najlepszych cenach w porównaniu do kupowania skipassów na miejscu w ośrodkach. Dynamiczne ceny będą także ważnym elementem zarządzania obłożeniem ośrodków w danym terminie,“ dodał Michal Brabec, CCO spółki TMR.
Szczyrk Mountain Resort zafunduje mnóstwo frajdy wszystkim narciarzom, w tym także rodzinom z dziećmi, na które czeka Akademia Misia Maxa w nowej odsłonie – czyli grupowe lekcje jazdy na nartach dla dzieci (weekendowe i 5 dniowe), a w czasie ferii zimowych także Sportowa Akademia Misia Maxa, w której starsze dzieci będą mogły udoskonalić swoją technikę jazdy na nartach, w tym jazdę między bramkami. Ofertę ośrodka uzupełni nowy projekt K2 Skituring Academy. Ośrodek planuje również wiele ciekawych eventów dla wszystkich fanów białego szaleństwa.
Największy ośrodek narciarski na Słowacji – Jasna – przygotował na nowy sezon zimowy kilka nowości. Trasa zjazdowa zwana dotychczas „Pretekárska” będzie od teraz nosić imię najbardziej utytułowanej słowackiej narciarki i zwyciężczyni Pucharu Świata – Petry Vlhovej, o czym będzie przypominać oryginalny fotopunkt, a także zostanie poszerzona oferta tras biegowych. Kolejną ważną nowością jest wyremontowanie ski-in/ski-out hotelu SKI Záhradky, a także nowa koncepcja zakwaterowania na szczycie Chopoka – Noc w chmurach. We współpracy z gminą Dolina Demianowska i Regionalną Organizacją Turystyczną OO CR Región Liptov, zostanie wzmocniony transport wahadłowy do ośrodka, a także zostanie wprowadzona nowa koncepcja transportu i parkowania, która powinna zmniejszyć ruch samochodów w Dolinie Demianowskiej. Zarówno w Jasnej, jak i w Tatrzańskiej Łomnicy w Tatrach Wysokich, narciarze będą mogli skorzystać z opcji Comfort parking – możliwość zakupienia przez Gopass za dodatkową opłatą ograniczonej liczby miejsc parkingowych, dzięki czemu bez obaw znajdą dla siebie miejsce nawet przy natłoku odwiedzających. W obu ośrodkach zostaną też wprowadzone opłaty za miejsca parkingowe. Narciarze z karnetami jednodniowymi otrzymają zniżkę na parking, natomiast posiadacze karnetów sezonowych – Sprytna Sezonówka Premium będą mogli skorzystać z bezpłatnego parkingu.
Niezmiennie najkorzystniejszą opcją dla aktywnych narciarzy jest zakup Sprytnej Sezonówki Premium, która oferuje ponad 200 km tras w 10 ośrodkach w 4 krajach. Sprytna Sezonówka Premium obowiązuje przez cały sezon zimowy w ośrodkach Jasna (SK), Tatrzańska Łomnica (SK), Jezioro Szczyrbskie (SK), Stary Smokowiec (SK), Szczyrk (PL), Szpindlerowy Młyn (CZ), Ještěd (CZ), Mölltaler Gletscher (AT), Ankogel (AT), Muttereralm Innsbruck (AT). Bonus stanowi 15 % zniżka w sklepach Motion i obiektach gastronomicznych na stoku. Do końca listopada można nabyć Sprytną Sezonówkę Premium w promocyjnej cenie 449,- Euro.
POWIĄZANE WPISY
29 kwietnia 2024
Niższe ceny w hotelach Grupy PHH z Młodzieżową Kartą EURO26
Od kwietnia posiadacze Młodzieżowej Karty EURO26 mogą uzyskać 10 proc. zniżki na noclegi…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty