Travelport współpracuje z Senturią na Ukrainie i Orbitz Worldwide Inc.
Firma Travelport, dostawca systemów dystrybucji i rozwiązań e-commerce dla światowej branży turystycznej, poinformowała o rozszerzeniu i odnowieniu na kolejne lata umowy z firmą Senturia, internetowym biurem podróży z siedzibą na Ukrainie oraz umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc., jedno z największych internetowych biur podróży.
Serwisy rezerwacyjne firmy Senturia w Rosji, na Ukrainie oraz na Cyprze będą nadal korzystać z treści udostępnianych przez Travelport, a ponadto wdrożą innowacyjne interfejsy API i rozwiązanie e-Pricing, aby zapewnić podróżującym jeszcze szerszy wybór taryf.
Iwan Kowpak, właściciel Senturii powiedział: „Cieszymy się z możliwości rozszerzenia współpracy z firmą Travelport.” Mamy świadomość, że produkty i gama ofert dostępnych w systemach Travelport należą do jednych z najlepszych w branży i cechują się wysoką jakością. Współpraca z Travelport zwiększy nasze możliwości zdobywania nowych klientów”.
Gavin Teale, dyrektor w firmie Travelport ds. innowacji on-line na region Europy Wschodniej, dodał: „Senturia to jedno z czołowych internetowych biur podróży w Europie Wschodniej. Cieszymy się niezmiernie, że mogliśmy wspierać tę firmę do tej pory oraz że wybrała nas jako partnera technologicznego do rozszerzenia działalności na nowe rynki”.
Firma Travelport poinformowała także o zawarciu nowej długoterminowej umowy na korzystanie z systemu GDS przez firmę Orbitz Worldwide Inc., jedno z największych internetowych biur podróży. Orbitz jest właścicielem licznych stron internetowych dotyczących podróży przeznaczonych dla klientów indywidualnych, w tym Orbitz.com, Cheaptickets.com, ebookers i HotelClub.com. Oferuje również zarządzanie podróżami służbowymi dla klientów biznesowych za pośrednictwem rozwiązań Orbitz For Business.
Kurt Ekert, dyrektor ds. handlowych w firmie Travelport powiedział: „Travelport jest dla firmy Orbitz głównym dostawcą usług związanych z rezerwacjami lotniczymi, wynajmem samochodów, wyszukiwaniem i rezerwacją pokoi hotelowych oraz wystawianiem biletów od momentu jej założenia w 2001 roku. Na mocy nowej umowy planujemy wspólnie rozszerzyć naszą współpracę w oparciu o najnowszy interfejs firmy Travelport — Travelport Universal API. Pozwoli to na prezentowanie klientom Orbitz znacznie szerszej oferty, którą może dostarczać teraz firma Travelport dzięki bezpośrednim połączeniom z wieloma liniami lotniczymi. Klienci otrzymają dostęp do rozszerzonych informacji opisowych na temat oferowanych produktów lotniczych, rodzin taryf lotniczych, produktów dodatkowych, jak również do bogatszej oferty dotyczącej hoteli”.
Chris Orton, dyrektor ds. operacyjnych w firmie Orbitz Worldwide dodał: „Firma Travelport jest dla nas istotnym partnerem i cieszymy się z tego, że dzięki tej wieloletniej umowie nadal będzie odgrywać kluczową rolę w zaspokajaniu naszych potrzeb pod względem technologii i zarządzania podróżami. Starając się o to, by nasze strony internetowe były najlepszym miejscem zakupu podróży, będziemy wykorzystywać nowe rozwiązania firmy Travelport dostosowane do ewoluującego rynku lotniczego.”
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty