Wakacje.pl: salon sprzedaży nr 100

Działający od 19 lat na polskim rynku największy agent turystyki zorganizowanej otworzył w miniona sobotę w Osielsku 100. biuro sprzedaży.
Wakacje pl. postawiły na rozwój własnej tzw. naziemnej sieci sprzedaży w 2011 roku. Obecnie sieć tę tworzą dwa salony własne i 98 biur franczyzowych. Do końca 2018 roku planowane jest otwarcie jeszcze 20 salonów sprzedaży. Sieć salonów Wakacje.pl rozwija się 2,5 razy szybciej niż rynek agencyjny.
Powiększa się nie tylko liczba salonów sprzedaży Wakacje.pl, ale i liczba miejscowości, w których działają salony agenta – Osielsko jest 82 miastem w Polsce, na którego mapie pojawi się logo Wakacje.pl.
Magdalena Klimek, właścicielka salonu postawiła na konsolidację i zdecydowała się prowadzone od lat biuro podróży przenieść pod parasol znanej i zaufanej marki.
Powiedziała: „Prowadziłam biuro podróży od 16 lat, ale rynek się zmienia i szansą na rozwój jest dołączenie do dużej marki, która przyciągnie klientów. Możemy cały czas obsługiwać te same osoby albo zrobić duży krok naprzód i czerpać z narzędzi, wiedzy i zasobów większej organizacji, która będzie napędzać nam biznes. Zmieniłam logo, aranżację lokalu według standardu marki w sieci, zrobiliśmy otwarcie z pompą. Czas ruszyć z biznesem z kopyta.”
Jak podaja Wakacje.pl, jeden z salonów sieci po konsolidacji odnotował 6-krotny wzrost sprzedaży w porównaniu
z okresem działalności pod własnym szyldem. Franczyzobiorcy otrzymują od centrali wsparcie na etapie otwarcia i dalej w trakcie działalności.
Klaudyna Mortka, rzeczniczka Wakacje.pl, podkreśliła: „Nasi partnerzy mogą liczyć na nasze zaangażowanie przy poszukiwaniu lokalu oraz projektowaniu wnętrza i witryny. Przez cały okres współpracy otrzymują min. know how marki, narzędzia szkoleniowe i sprzedażowe, a także wsparcie marketingowe czy księgowe i dofinansowanie do promocji lokalnej.”
Wioletta Zarzycka, dyrektor sieci sprzedaży Wakacje.pl, dodała: „Projekt sieci stacjonarnej Wakacje.pl ruszył w 2011 roku. Pierwsza franczyza ruszyła w Przemyślu, dzisiaj mówimy już o 82 miastach w Polsce. Część naszych partnerów po czasie zdecydowało się na otwarcie salonu w drugiej lokalizacji, łącznie to 14 miast. W dużych aglomeracjach mamy kilka salonów, m.in. w Warszawie, Trójmieście czy Katowicach. Planujemy wejść do kolejnych miejscowości.”
Wakacje stawiają przede wszystkim na lokalizacje biur marki w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców. Na liście są m.in. Kielce, Zabrze, Ruda Śląska, Opole, Wałbrzych, Zielona Góra, Grudziądz. Słupsk, Konin, Suwałki, Głogów, Leszno czy Łomża.
Istotnym warunkiem przystąpienia do sieci jest lokalizacja z dużym potencjałem sprzedażowym. Połowa salonów sieci Wakacje.pl mieści się w galeriach handlowych, druga połowa przy ulicach z dużym lub średnim natężeniem ruchu i miejscami parkingowymi.
Koszt inwestycji to ok. 21 tys. zł., agent nie pobiera żadnych opłat licencyjnych na początku ani w trakcie działalności biura. Modelowy salon Wakacje.pl to ok. 20-30 m kw. powierzchni użytkowej lokalu lub wyspa w galerii handlowej.
Leila Ben Arfi, prezes zarządu biura Best Reisen, którego oferty dostępne są w sieci salonów Wakacje.pl, skomentowała: „Bardzo cenimy sobie współpracę z siecią wakacje.pl., trwa ona nie od dziś i z każdym rokiem realizujemy coraz to nowe projekty. Rozwój sieci stacjonarnej to moim zdaniem krok w dobrym kierunku. Wielu klientów wciąż oczekuje bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, czuje się bardziej komfortowo mając do dyspozycji osobę, która służy radą i pomocą.”
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
26 listopada 2025
eSky: Rekordowe zainteresowanie wyjazdami na jarmarki bożonarodzeniowe. Budapeszt, Praga i Wiedeń w czołówce
Grudzień otwiera dla turystów jeden z najbardziej atrakcyjnych okresów wyjazdowych -…
0 Komentarzy3 Minuty










