Aktywne warsztaty Neckermann Polska – NECK-CUBE
„NECK-CUBE Aktywne Warsztaty” to innowacyjna premiera sezonu i prezentacja katalogów Lato 2016 będąca połączeniem aktywnych warsztatów tematycznych z ćwiczeniami fizycznymi.
Warsztaty odbyły się w 10 miastach (Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Łódź, Gdynia, Lublin, Bydgoszcz, Rzeszów). Oprócz tego zorgnizowano 3 wieczorne gale (Warszawa, Katowice, Gdynia),
Podczas warsztatów obowiązywał strój sportowy.
Theme-Cubes (warsztaty tematyczne Cubes) to warsztaty o różnej tematyce. Każdy z nich dedykowany był innej tematyce/partnerowi i moderowany przez przedstawiciela Neckermann Polska. Były to m.in.: Piękna Polska, Grecja, hotele koncepcyjne, ubezpieczenia, Legoland, partnerskie hotele jak Paloma, Rixos czy Seaden Hotels. Podczas jednego workshopu odbyło się maksymalnie 6 warsztatów Theme-Cube w 30 minutowych sesjach. Co ważne, uczestnicy byli podzieleni na grupy i każda z nich uczestniczyła w 6 warsztatach. W czasie workhopu przewidziane były trzy 15-minutowe aktywności fizyczne: joga, zumba i crossfit
Według organizatorów innowacyjnośc warsztatów polega na:
– ciekawa forma warsztatów tematycznych łącząca takie elementy: 5 min ice-breaker, podczas którego uczestnicy mogli się poznać wymieniając opinie, doświadczenia na temat danego zagadnienia, informowali jakie są ich oczekiwania a propos warsztatu, następnie w ciągu 15 min „delivery session” zostały przekazane główne treści dotyczące tematu, w kolejnej części odbyła praca grupowa „team work” nad danym zagadnieniem, w ostatniej części uczestnicy za pomocą specjalnej aplikacji, używając telefonów rozwiązywali test.
– aplikacja – dedykowana eventowi aplikacja „Neckermann Connect”, gdzie uczestnicy mogli znaleźć wszystko na temat eventu m.in.: program, informacje o osobach prezentujących, nazwiska uczestników. Na koniec każdej sesji, uczestnicy używając telefonów za jej pomocą rozwiązywali test. Po całym workshopie punkty były automatycznie podliczane, prezentowane i najlepsi otrzymali nagrody
– połączenie warsztatów z aktywnościami fizycznymi. Filozofią Neck-Cube było zachęcenie uczestników do aktywnego i zdrowego życia, dlatego podczas spotkania zaprosiliśmy do wspólnych ćwiczeń (wspomniane: joga, zumba i crossfit), ale też serwowane były zdrowe napoje i przekąski. Uczestnicy nie przychodzą na workshop „pod krawatem”, ale w strojach sportowych.
W trzech miastach: Warszawie, Katowicach i Gdyni, NECK-CUBE uwieńczyły wieczorne gale, które prowadzili Magda Plutecka, rzecznik prasowy Neckermann Polska oraz Krzysztof Majda, senior product Manager. W czasie wieczorów miało miejsce wręczenie nagród dla najlepszych agentów i biur franczyzowych, którzy brali udział w konkursie „Odjazdowa Neckermannia”. Nagrodę główną, samochód Kia Ceed, wygrała Katarzyna Kowalczyk z biura franczyzowego z Promenady w Warszawie. Wyróżniono także najlepsze biura w danym regionie w kategoriach największa sprzedaż, najwyższa dynamika sprzedaży i debiut roku. Atrakcją wieczoru w Warszawie, był występ artystek z Teatru Muzycznego Roma – touroperator jest partnerem musicalu Mamma Mia. Podczas gali w Katowicach miało miejsce uroczyste wręczenie nagrody Adamowi Królickiemu, klientowi, który wygrał konkurs „Zostań Gwiazdą Neckermanna”. To właśnie jego zdjęcie znajdzie się na okładce katalogu Zima 2016/17.
{gallery}3016{/gallery}
POWIĄZANE WPISY
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2025
eSky podnosi gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2025/26
Grupa eSky podniosła gwarancję ubezpieczeniową dla klientów rezerwujących pakiety…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Skyscanner wprowadza funkcję Planuj z AI
Platforma Skyscanner udostępniła nową funkcję „Planuj z AI”. Rozwiązanie, oparte na…
0 Komentarzy1 Minuta
24 września 2025
eSky: Sztuczna inteligencja i media społecznościowe zmieniają turystykę
Sztuczna inteligencja oraz media społecznościowe stają się kluczowymi narzędziami w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty
29 września 2025
Triverna: Ferie 2026 warto zaplanować z wyprzedzeniem
Wakacje 2025 pokazały, że wcześniejsze rezerwacje zapewniają lepsze ceny i większy wybór…
0 Komentarzy2 Minuty
25 września 2025
eSky podnosi gwarancję ubezpieczeniową na sezon 2025/26
Grupa eSky podniosła gwarancję ubezpieczeniową dla klientów rezerwujących pakiety…
0 Komentarzy2 Minuty
24 września 2025
Skyscanner wprowadza funkcję Planuj z AI
Platforma Skyscanner udostępniła nową funkcję „Planuj z AI”. Rozwiązanie, oparte na…
0 Komentarzy1 Minuta
24 września 2025
eSky: Sztuczna inteligencja i media społecznościowe zmieniają turystykę
Sztuczna inteligencja oraz media społecznościowe stają się kluczowymi narzędziami w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 października 2025
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026
Itaka zaprezentowała ofertę na sezon letni 2026. We wrześniu i październiku w Warszawie i…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
eSky: Odkryj europejskie miasta podczas koncertów największych gwiazd
eSky Group przygotowało oferty podróży na największe europejskie koncerty sezonu 2025/26.…
0 Komentarzy2 Minuty
2 października 2025
Anex Tour Poland otworzył trzy nowe biura sprzedaży
Anex Tour Poland powiększył swoją sieć o kolejne trzy biura sprzedaży. Nowe punkty…
0 Komentarzy1 Minuty
1 października 2025
Zmiany w Exim Tours. Diana Cioczek wzmacnia zespół sprzedaży
Od 1 października do zespołu Exim Tours dołącza Diana Cioczek, obejmując stanowisko B2B…
0 Komentarzy2 Minuty
30 września 2025
Wakacje.pl: Jesień coraz ważniejszym sezonem urlopowym dla Polaków
Coraz więcej Polaków decyduje się na zagraniczne wyjazdy po zakończeniu wakacji…
0 Komentarzy3 Minuty