Rainbow – start kampanii “Poznaj cały świat przeżyć”
Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.
Emilia Bratkowska, dyrektor działu produktu i marketingu w Rainbow, powiedziała; “Korzyści płynących z rezerwowania oferty na lato już teraz jest wiele i to jest nie tylko bardzo atrakcyjny rabat, ale też pełny wybór kierunków i hoteli – wybór, który wraz z upływem czasu stopniowo się zmnieni.”
Adam Szczepocki, dyrektor kreatywny Fat Baby, dodał: “Ideą kampanii „Cały świat przeżyć” jest pokazanie emocji towarzyszących poznawaniu nowych miejsc. Wyjazd na wakacje to przecież nie tylko piękne widoki i wygodne hotele, ale przede wszystkim wrażenia kulinarne, nowe znajomości, niecodzienne atrakcje i charakterystyka obcowania z odmiennymi kulturami.”
Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz TWIN, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Blueway Com.
POWIĄZANE WPISY
30 kwietnia 2024
Wakacje.pl na rynku touroperatorskim. Nowym dostawcą ofert dla marki Easygo jest OTI
Największy multiagent turystyczny w Polsce coraz mocniej interesuje się działalnością…
1 Komentarz10 Minuty
30 kwietnia 2024
Itaka wypowiedziała umowę agencyjną z Wakacje.pl
Wiodący polski touroperator wypowiedział umowę największej na rynku multiagencji…
0 Komentarzy2 Minuty
29 kwietnia 2024
Biura podróży – wycieczki nieco tańsze, ale marże podobne jak przed rokiem
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy3 Minuty
22 kwietnia 2024
Biura podróży – wahania cen imprez turystycznych wokół poziomu równowagi
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 kwietnia 2024
Cypr zaprezentował swoją ofertę na spotkaniach w Polsce
W dniach 8-10 kwietnia 2024 roku w Warszawie, Krakowie i Katowicach odbyły się Warsztaty…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Natalia Kaczmarek ambasadorką No Limits by Itaka. „Sport i podróże to najlepsze połączenie”
Rozwijająca się marka No Limits by Itaka to wynik konsekwentnego dążenia zarządu Itaka…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty
17 kwietnia 2024
Analiza Kiwi.com: rośnie popularność wyjazdów do Azji i USA na majówkę
Kiwi.com, firma travel tech i wyszukiwarka tanich podróży, przyjrzała się tegorocznym…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
Nekera stawia na Hiszpanię. Zapowiada się kolejne rekordowe lato: ponad 180 połączeń lotniczych z Polski
Nekera poinformowała ostatnio o znaczącym wzroście zainteresowania Hiszpanią wśród…
0 Komentarzy9 Minuty
Podoba mi się to podejście oraz to jak faktycznie Rainbow bawi się konwencją na objazdach. Naprawdę można dużo zobaczyć, zasmakować i poznać.