Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną

Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO odpowiedzialnej za marki Premium, Midscale i Economy w regionie Europy i Afryki Północnej. W nowej funkcji będzie nadzorować działalność ponad 3 tys. hoteli działających w 40 krajach, co stanowi około 40 proc. całej sieci Accor.
Nominacja jest kolejnym etapem blisko 30-letniej kariery Karelle Lamouche w firmie. Przed objęciem funkcji Chief Operating Officer w tym regionie, odpowiadała za obszar komercyjny jako Chief Commercial Officer dla marek Premium, Midscale i Economy. Z Accor związana jest od 1998 roku, zdobywając doświadczenie zarówno w pracy operacyjnej w hotelach, jak i na stanowiskach krajowych i globalnych, m.in. w marketingu, komunikacji i sprzedaży.
„Europa i Afryka Północna to najpopularniejsze kierunki turystyczne na świecie, ale jednocześnie jedne z najbardziej zróżnicowanych pod względem kulturowym i językowym. Dzięki naszemu globalnemu doświadczeniu doskonale rozumiemy, jak skutecznie działać na tak złożonym rynku. Dysponujemy wiedzą, silnym portfolio marek, szeroką dystrybucją i wysokimi standardami operacyjnymi, co pozwala nam dostarczać partnerom świetne wyniki, a gościom doświadczenia dopasowane do ich potrzeb. Cieszę się, że będę mogła kierować działalnością Accor w tym regionie, wzmacniać naszą obecność w nowych, szybko rozwijających się destynacjach oraz wprowadzać świeżą energię na rynki już dobrze ugruntowane” – podkreśliła Karelle Lamouche
„Karelle wnosi szerokie doświadczenie przywódcze obejmujące wszystkie obszary naszej działalności, takie jak m.in. strategia, sprzedaż, marketing czy dystrybucja. Jej umiejętność wspierania właścicieli w maksymalizowaniu zwrotu z inwestycji, przy jednoczesnym dbaniu o najwyższą jakość doświadczeń gości, sprawia, że jest idealną kandydatką do tej roli” – dodał Jean-Jacques Morin, wiceprezes Accor.
Dywizja Premium, Midscale & Economy obejmuje rozpoznawalne marki hoteli o różnym profilu i standardzie. W jej skład wchodzą m.in. Pullman, Mövenpick, Swissôtel, Novotel, Mercure, Handwritten Collection, TRIBE, ibis oraz greet.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Magda Plutecka nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji w Sun&Fun Holidays
Sun&Fun Holidays ogłosiło Magdę Plutecką nową dyrektorką ds. HR i Komunikacji.…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
Magdalena Krucz nową prezeską Polskiej Organizacji Turystycznej
Dziś, 2 grudnia 2025 roku, Magdalenę Krucz powołano na stanowisko prezeski Polskiej…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
ESPT: 21 postępowań dotyczących nielegalnej działalności turystycznej wraca do ponownego rozpatrzenia
Prokuratura Krajowa przeanalizowała 40 spraw dotyczących podejrzeń nielegalnej…
0 Komentarzy2 Minuty










