Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną

fot. materiały prasowe

Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO odpowiedzialnej za marki Premium, Midscale i Economy w regionie Europy i Afryki Północnej. W nowej funkcji będzie nadzorować działalność ponad 3 tys. hoteli działających w 40 krajach, co stanowi około 40 proc. całej sieci Accor.

Nominacja jest kolejnym etapem blisko 30-letniej kariery Karelle Lamouche w firmie. Przed objęciem funkcji Chief Operating Officer w tym regionie, odpowiadała za obszar komercyjny jako Chief Commercial Officer dla marek Premium, Midscale i Economy. Z Accor związana jest od 1998 roku, zdobywając doświadczenie zarówno w pracy operacyjnej w hotelach, jak i na stanowiskach krajowych i globalnych, m.in. w marketingu, komunikacji i sprzedaży.

„Europa i Afryka Północna to najpopularniejsze kierunki turystyczne na świecie, ale jednocześnie jedne z najbardziej zróżnicowanych pod względem kulturowym i językowym. Dzięki naszemu globalnemu doświadczeniu doskonale rozumiemy, jak skutecznie działać na tak złożonym rynku. Dysponujemy wiedzą, silnym portfolio marek, szeroką dystrybucją i wysokimi standardami operacyjnymi, co pozwala nam dostarczać partnerom świetne wyniki, a gościom doświadczenia dopasowane do ich potrzeb. Cieszę się, że będę mogła kierować działalnością Accor w tym regionie, wzmacniać naszą obecność w nowych, szybko rozwijających się destynacjach oraz wprowadzać świeżą energię na rynki już dobrze ugruntowane” – podkreśliła Karelle Lamouche

„Karelle wnosi szerokie doświadczenie przywódcze obejmujące wszystkie obszary naszej działalności, takie jak m.in. strategia, sprzedaż, marketing czy dystrybucja. Jej umiejętność wspierania właścicieli w maksymalizowaniu zwrotu z inwestycji, przy jednoczesnym dbaniu o najwyższą jakość doświadczeń gości, sprawia, że jest idealną kandydatką do tej roli” – dodał Jean-Jacques Morin, wiceprezes Accor.

Dywizja Premium, Midscale & Economy obejmuje rozpoznawalne marki hoteli o różnym profilu i standardzie. W jej skład wchodzą m.in. Pullman, Mövenpick, Swissôtel, Novotel, Mercure, Handwritten Collection, TRIBE, ibis oraz greet.